سرپرست باشگاه تراکتور: اطلاعی از تصمیم تیم موهون باگان هندوستان نداریم


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، در رابطه با شائبه‌های مطرح شده بعد از عدم حضور تیم موهون باگان در تبریز مبنی بر برگزار نشدن بازی، اظهار کرد: طبق برنامه تیم موهون باگان هندوستان باید امروز، دوشنبه ۹ مهرماه به تبریز سفر می‌کرد که کاروان این تیم تا بدین لحظه وارد تبریز نشده است.

وی افزود: ما هیچ اطلاعی از تصمیم یا برنامه جدید تیم حریف نداریم و طبق برنامه و پروتکل اعلام شده از سوی نماینده AFC تمامی امورات و تشریفات مربوط به برگزاری مسابقه را پیگیری می‌کنیم.

مظفری زاده با بیان اینکه به طور کامل آماده میزبانی از نماینده هندوستان هستیم، خاطرنشان کرد: اکنون تیم‌های خارجی در کشورمان حضور دارند و تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقه در امنیت کامل و طبق مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا فراهم شده است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور تأکید کرد: عوامل برگزاری مسابقه عصر امروز از ورزشگاه بازدید کردند و جلسه هماهنگی، نشست خبری و آخرین جلسه تمرینی نیز فردا برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شرایط مهیای برگزاری بازی است خاطرنشان کرد: ما تا زمانی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌ رسمی مبنی بر لغو مسابقه به دلیل عدم حضور تیم حریف دریافت نکنیم؛ تمامی تشریفات را انجام داده و در زمین مسابقه حاضر خواهیم شد.

به گزارش ایرنا، دیدار تراکتور ایران و موهون باگان از هفته دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲، چهارشنبه ۱۱ مهرماه به میزبانی تراکتور در ورزشگاه یادگار امام خمینی ره تبریز برگزار می شود.

چان کا چونگ از هنگ‌کنگ به‌عنوان مسئول برگزاری، تورز آباز از قرقیزستان مسئول امنیت مسابقه و پریشا کانگرام از تایلند به‌عنوان ناظر داوری این مسابقه انتخاب شده‌اند.

محمود سلیم سعد حومید المجرفی به‌عنوان داور وسط، سلیم محمد حمود سلیم العبری به‌عنوان کمک‌داور اول، حمود سعد حامد حمد الشعیبی به‌عنوان کمک‌داور دوم و الشکسی خالد مرحون سلیمان به‌عنوان داور چهارم که همگی از کشور عمان هستند، تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند.

تراکتور در گروه A این مسابقات با سه امتیازی که در مصاف با الوکره در قطر در هفته نخست گرفته در صدر است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

دستگیری قاتل فراری در عجب‌شیر/ کشف یک قبضه کلاشینکف از قاتل

به گزارش ایرنا سرهنگ «سهراب شفقی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: به دنبال …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ