شهید سید حسن نصرالله پوسته کاغذی اسرائیل را به جهان نشان داد


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حجت سالاری مکی شامگاه دوشنبه در تجمع اعتراضی مردم بیرجند برای محکومیت جنایات اسرائیل در بوستان شهدای گمنام اظهار کرد: اسرائیل به دنبال این است که روحیه جهاد را در نیروهای مقاومت از بین ببرد در حالی که قرآن همواره بر جهاد در جامعه اسلامی تاکید دارد.

وی با اشاره به اینکه حزب الله بافت سلولی دارد و همواره زنده است یادآور شد: آنچه امروز به آن نیاز داریم ادامه مقاومت است و باید بدانیم که جامعه اسلامی به خاطر نداشتن روحیه مقاومت ضربه می‌خورد.

وی بیان کرد: امروز روحیه مقاومت همراه با حزب الله است و طبق پیش بینی شهید سید حسن نصر الله اسرائیل به طور قطع نابود شدنی است.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با اشاره به اینکه مقاومت نتیجه ۴۵ سال ایستادگی، هشت سال دفاع مقدس، همراهی با ولایت و پای کار نظام بودن است گفت: مدال افتخار را نیروهای حزب اللهی دارند و باید به خود ببالیم که پای کار مردم غزه هستیم.

وی افزود: سکوت برخی ملت‌های اسلامی در مقابل موشک‌هایی که بر سر حزب الله فرود آمد از سر بی غیرتی است اما ملت ایران همواره در عرصه‌های مختلف همبستگی خوش درخشیدند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بر تقویت روحیه مقاومت در جوامع اسلامی تاکید کرد و گفت:مردم خراسان جنوبی نیز همواره نشان داده اند که پای کار نظام ایستاده اند و با تمام قدرت مشتی محکم به دهان طاغوت می‌زنند.

وی عنوان کرد:کشورهایی که پشت مردم لبنان و غزه را خالی کرده و با برج‌های آنچنانی و دلارهای نفتی اما نسبت به کودکان و زنان مظلوم بی غیرت هستند، نشانی از حرام خواری دارند.

حجت‌الاسلام سالاری مکی گفت: اما معتقد هستیم فرزندان دلاوری که عین الاسد و وعده صادق را رقم زدند در وقت مشخص فریادهای انتقامی که مردم سردادند را پاسخ خواهند داد.

وی اظهار کرد:ترورهای ناجوانمردانه از صدر اسلام وجود داشته اما باید پای کار مقاومت و ولایت بایستیم اگرچه تحریم شویم و مشکلاتی گریبانگیر باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: فرزندان امیرالمؤمنین و سید الشهدا همواره در جنگ تمام عیاری که با گرگ‌های درنده داشته اند قربانی شدند اما امروز رهبر معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین داده اند لذا هر شخصی به فراخور خود باید در این جهاد شرکت کند.

وی با بیان اینکه دشمن در مقابل سازش کوتاه نمی آید افزود : طبق گفته رهبری سازش و مقاومت هر ۲ هزینه دارد اما هزینه سازش به مراتب بیشتر است.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با تاکید بر اینکه پای هزینه‌های مقاومت هم باید بایستیم ادامه داد: کوچکترین تریبونی که بوی نفوذ و نفاق دهد را مردم درک می‌کنند.

وی گفت: روحیه مقاومت باید همواره زنده بماند و پرچم استکبار ستیزی و مبارزه با ظالم به دست رهبر معظم انقلاب به امام عصر (عج)برسد.

روز گذشته نیز چندین اجتماع اعتراض آمیز توسط گروه‌های مختلف دانشگاهی و حوزوی خراسان جنوبی در راستای محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی برگزار شد و تا پایان هفته نیز تجمع ها ادامه دارد.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه ششم مهرماه ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند که در این حمله جنایتکارانه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌ الله لبنان و همراهانش به شهادت رسیدند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

کشف ۲ هزار و ۲۴۰ لیتر سوخت قاچاق در شهرستان قاینات

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ