افزایش شک و تردید صهیونیست‌ها درباره سرنوشت یحیی السنوار

به گزارش ایکنا به نقل از عربی 21، روزنامه عبری «معاریو» در بحبوحه گمانه زنی‌ها مبنی بر شهادت یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، تردیدهای روزافزون سرویس‌های امنیتی این رژیم در این زمینه افشا کرد.

این روزنامه نوشت: ژنرال هرتزی هالیوی، رئیس ستاد کل ارتش، در بحبوبه اوج تنش با ایران در ارزیابی وضعیت اسرائیل گفته است که ارتش اسرائیل قادر است اهدااف مورد  نظر خود در دور دست‌ها را با دقت بالا هدف قرار دهد.

 این روزنامه در ادامه می‌افزاید: اما تصویری که از یحیی السنوار در پشت سر هالیوی دیده می‌شود و با علامت سوال قرمز مشخص گردیده، حاوی پیام دیگری نیز می‌باشد.

معاریو تأکید کرد که در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی افزایش یافته است که احتمال زنده نبودن سنوار را نشان می‌دهد؛ فرضیه‌ای که توسط تعدادی از کارشناسان اطلاعات نظامی اسرائیل (امان) و متخصصان امور فلسطین مطرح شده است، اما تاکنون نه هیچ مدرکی در این زمینه ارائه نشده است.

این روزنامه می‌افزاید: برآوردهای اطلاعاتی اسرائیل حاکی از آن است که تمامی اظهارات منتشر شده در هفته‌های اخیر که گفته می‌شود به نام یحیی سنوار رهبر حماس منتشر شده، شخصاً توسط وی نوشته نشده است. با این حال به وضوح به نظر می‌رسد که نهاد امنیتی از وضعیت السنوار مطمئن نیست.

پیش از این، رسانه‌های عبری اخباری مبنی بر کشته شدن یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس، در حملات رژیم صهیونیستی منتشر کرده بودند. اما آژانس امنیت عمومی اسرائیل (شین بت) احتمال شهادت السنوار را رد کرده است.

این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه نوشت: در گذشته مواردی وجود داشت که او ناپدید شده بود و ما فکر می‌کردیم او کشته شده است، اما پس از آن دوباره ظاهر شد.

اخیراً اشغالگران فاش کردند که ارتش اسرائیل به جسدی مشکوک بود که باعث شد از آن آزمایش DNA گرفته شود؛ هرچند که پس از بررسی مشخص شد که آنها متعلق به رهبر حماس نیستند.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

برگزاری مسابقه ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، مسابقه ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی به مناسبت هفته …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ