تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در لبنان برگزار شد

به گزارش ایرنا، تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها در لبنان و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله ـ بعد از نماز ظهر و عصر ـ و به دعوت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

دانشجویان در این تجمع شعار “سازش با صهیونیسم، راه و رسم علی نیست”، “جیش الله، بسم الله”،”خونخواهی نصرالله”، “لبیک یا نصرالله”، “مرگ بر اسرائیل”، “خواسته کل ایران،انتقام بی امان” سر دادند.

دانشجویان در این تجمع با در دست داشتن پرچم ایران، حزب‌الله و عکس‌ شهدای مقاومت، سید مقاومت و شهید نیلفروشان بر ادامه مسیر مقاومت تاکید کردند.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در تجمع ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید این دانشگاه با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: سید حسن نصرالله ویژگی‌هایی از جمله ولایت پذیری داشت و نسبت به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب کاملا مطیع بود

وی گفت: شهید نصرالله در هر حرکتی به دنبال کسب رضایت الهی بود. وی همچنین بسیار زیرک بود و از سوی دیگر منتظر شهادت بود و مرگ ایشان اگر غیر از شهادت بود، حیف عمر با برکت وی بود.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

جزئیات سفر نخست وزیر روسیه به تهران/ «میشوستین» با عارف دیدار می‌کند

«علی نجفی خوشرودی» در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا، جزئیاتی جدید از سفر عصر امروز دوشنبه …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ