هدف من حرکت به سمت یک رسانه تراز ملی است

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، حسین جابری انصاری، در جریان بازدید از بخش های مختلف ایرنا پای صحبت همکارانش در مجموعه خبرگزاری نشست و از برنامه‌ها و ایده‌هایش برای ارتقای جایگاه خبرگزاری ایرنا سخن گفت.

وی با حضور در مراکز زیرمجموعه معاونت خبر شامل ادارات کل اخبار داخلی، اخبار خارجی، چند رسانه‌ای، اخبار استان‌ها و دفتر پژوهش‌ها و بررسی‌های خبری اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با یک کار جمعی و همدلانه، اهداف ایرنا را پیش برده و کارآمدی سازمان را بالا ببریم.

هدف من حرکت به سمت یک رسانه تراز ملی است
بازدید مدیرعامل ایرنا از بخش‌های مختلف معاونت خبر

وی ضمن تاکید بر اهمیت تلاش خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران گفت: اصلی‌ترین کار توسط نیروی انسانی بخش محتوایی صورت می‌گیرد و بخش پشتیبانی باید در جهتی گام بردارد که بتواند تولید محتوا را تسهیل کند.

مدیرعامل ایرنا با حضور در اتاق خبر این رسانه با تاکید بر این که رسیدگی به امور نیروی انسانی سازمان اولویت مدیریت خواهد بود تاکید کرد: من هیچ تیم کاری جز شما ندارم و تلاش خواهم کرد با جانمایی مناسب نیروهای ایرنا از ظرفیت نیروی انسانی سازمان استفاده کنم.

هدف من حرکت به سمت یک رسانه تراز ملی است
بازدید مدیرعامل ایرنا از بخش‌های مختلف معاونت خبر

وی خطاب به خبرنگاران گفت: همکاران من شما هستید و دوست دارم با همه شما صادقانه و خالصانه کار کنم.

جابری انصاری تاکید کرد: هدف گیری که برای سازمان دارم حرکت به سمت یک رسانه تراز ملی است. هدف من ایجاد رسانه موثر و موفقی است که مخاطبان داخلی را جذب کند و برای ملت ایران مرجعیت داشته باشد و در خارج از ایران هم رسانه‌ای تاثیرگذار باشد.

هدف من حرکت به سمت یک رسانه تراز ملی است

وی ضمن تاکید بر اهمیت شایسته سالاری بیان کرد: باید نظام‌ها و فرایندهای مشخص و قابل دفاع برای جابجایی و ارتقای نیروها وجود داشته باشد و این امور بر اساس ملاک‌ها و شاخص‌های علمی و حرفه‌ای انجام شود، نه سلیقه شخصی مدیران ارشد سازمان.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

هنرپیشه و سیاستمدار هندی به پای خود شلیک کرد

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، گوویندا هنرپیشه و سیاستمدار هندی در حالی که می‌خواست از …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ