مشارکت ۱۹۰ میلیارد ریالی بوشهری‌ها در جشن عاطفه‌ها


به گزارش ایرنا ، یوسف حصیری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشن شور عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور آغاز شده و تا ۳۰ مهر ادامه دارد.

وی افزود: پارسال مردم استان بوشهر ۱۸۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در شورعاطفه‌ها جمع آوری و برای تهیه نوشت افزار، پوشاک، و کتاب‌های درسی دانش آموزان هزینه شد.

حصیری تصریح کرد: مبلغ یادشده از طریق مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، صنعت و پتروشیمی و افراد حقیقی و حقوقی جمع آوری و این امر خداپسندانه همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر ۱۴ هزاردانش آموز تحت پوشش کمیته اماد است که برای همه آنها نوشت افزار تهیه شده و پوشاک و کتاب درسی آنها نیز به زودی تهیه می‌شود.

قائم مقام کمیته امدادامام خمینی (ره) استان بوشهر ادامه داد: در شور عاطفه‌های امسال ۱۷ صندوق ثابت و سیار در مناطق پر جمعیت مستقر شد که بخشی از کمک‌ها از طریق این صندوق‌ها جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید

شکوه همدلی بین دانش آموزان همدانی

کمک‌های مردم زنجان در جشن عاطفه‌ها به ۱۵۸ میلیارد ریال رسید

جشن عاطفه‌ها؛ مهرورزی برای ۵۰ هزار دانش آموز نیازمند هرمزگانی

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: شورعاطفه‌ها در ۲ هزار و ۴۵ مدرسه استان با مشارکت آموزش و پرورش و کمیته امداد هرسال برگزار می‌شود.

علی موحدی افزود:درشورعاطفه‌های امسال علاوه بر دریافت کمک‌های دانش آموزان، برای افزایش آگاهی‌های سیاسی، اجتماعی ذهن آنها را نیز با فضای کنونی در غرب آسیا آشنا شد تا دانش آموزان بدانند امنیت امروز آنها حاصل خون‌های پاکی است که به زمین ریخته شده است.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته کمک‌های دریافتی دانش آموزان بین همه دانش آموزان مدارس توزیع می‌شد اماهم اکنون کمک‌های دریافتی در هر مدرسه برای دانش آموزان کم تربرخوردار همان مدرسه هزینه می‌شود.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

ارایه خدمت پزشکی به بیش از ۱۲ نفر در مرکز آموزشی و درمانی قلب بوشهر

به گزارش ایرنا ، اصغر بحرانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ