تجمع اصناف خراسان‌شمالی در محکومیت ترور سید حسن نصرالله


به گزارش ایرنا، قشر بازاریان با سر دادن شعارهای “مرگ بر اسراییل” و “مرگ بر آمریکا”، “ای سید مقاومت راهت ادامه دارد”، “ای رهبر حزب الله شهادتت مبارک” با محکوم کردن جنایات سران استکبار جهانی، حمایت قاطع خود را از جبهه مقاومت و محو اسراییل اعلام کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مردم لبنان ابراز همدردی کردند و پاسخ کوبنده به جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی را خواستار شدند.

آنان با سردادن شعارهای کوبنده خود اعلام کردند که دشمنان اسلام و بشریت بدانند خون شهید سید حسن نصرالله، چون خونی مقدس در رگ‌های مقاومت جریان خواهد یافت و راه وی بیشتر از گذشته ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد. این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در خراسان شمالی مشغول به فعالیت هستند.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در نواحی روستایی زندگی می کنند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

نماینده‌ مجلس خواستار تسریع در اجرای خط ریلی گلستان به بجنورد شد

محمدمهدی شهریاری روز سه شنبه با اشاره به دیدار با مدیرعامل راه آهن کشور به …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ