تقاضای حذف عوارض خودروهای سبک در آزادراه کاشان _ اصفهان

به گزارش ایرنا، سیدحامد مرتضوی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: عبور خودروهای تجاری از جمله کامیون و تریلی۵۰۰ هزار ریال به آزادراه خسارت وارد می کند درحالیکه آنها تنها ۲۷۰ هزار ریال عوارض می‌پردازند لذا پیشنهاد افزایش دریافت عوارض از اینگونه خودروها را به وزارت راه و شهرسازی ارائه داده‌ایم.

وی اظهار کرد: اجرای فعالیت‌های عمرانی در این آزادراه از خرداد امسال با تامین۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان و سازمان راهداری کشور به نمایندگی از سازمان راهداری اصفهان شروع شد و اعتبار یادشده در یک برنامه زمانبندی سه‌ساله صرف می‌شود.

مرتضوی گفت: سطح پیشرفت پروژه بهسازی مقطع آزادراه اصفهان_کاشان ۹۰ درصد است و امیدواریم تا پایان سال جاری به صددرصد برسد.

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه‌های اصفهان بیان کرد: بعد از بهسازی، روند ارتقاء سطح ایمنی و روکش و افزایش تعداد تابلوهای راهنمایی و رانندگی و نیوجرسی در این محور دنبال می شود.

تقاضای حذف عوارض خودروهای سبک در آزادراه کاشان _ اصفهان

مرتضوی گفت: سه ایستگاه کانالیزه و هدایت ترافیک از کاشان به سمت اصفهان وجود دارد که ۲ ایستگاه در بخش کاشان به سمت اصفهان با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال بهسازی شده است و امیدواریم تا پایان سال ایستگاه سوم در سمت بادرود نیز تکمیل شود.

به گزارش ایرنا، آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان به طول ۱۶۵ کیلومتر جزو محورهای پرتردد اصفهان و نقطه اتصال شهرستان کاشان به مرکز استان است که بدلیل پایین بودن ضریب ایمنی و حمل و نقل خودروهای سنگین در آن، همواره حوادث و تلفات جاده‌ای قابل توجهی در این محور رخ می‌دهد که رفع خطرات آن به اتخاذ تدابیر اساسی نیاز دارد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

کلاهبرداری در خمینی شهر با ترفند «همسریابی»

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی روز سه‌شنبه افزود: در …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ