فعالیت حزب الله با قدرت ادامه خواهد یافت/ پیگر پاسخ کوبنده به صهیونیست‌ها هستیم


حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با اشاره به شهادت شهید سید حسن نصرالله گفت: قطعاً در زمان مناسب پاسخ کوبنده و قاطعی به این جنایت رژیم صهیونیستی داده خواهد شد.

وی اظهار کرد: اینکه در چه زمان و به چه شکلی به شهادت شهید نصرالله پاسخ خواهیم داد موضوعی است که دستگاه‌ها و مسئولان ذیربط در مورد آن تصمیم گیری خواهند کرد.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس افزود: شهادت شهید نصرالله برای همه ما سنگین است، اما این شهادت به معنای آن نیست که کار مقاومت لبنان متوقف می‌شود بلکه حزب الله با قدرت و قوت بیشتر به کار خود ادامه خواهد داد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همانطور که پس از شهادت سید عباس موسوی کار حزب الله با دبیر کلی سید حسن نصرالله با قدرت بیشتر ادامه پیدا کرد.

وی گفت: ما در مجلس شورای اسلامی بحث حمایت از مقاومت و پاسخ کوبنده و عبرت آموز به رژیم صهیونیستی را مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

دبیر شورای عالی امنیت ملی: سیدحسن نصرالله بر قلل جهاد و مبارزه با ظلم خواهد ایستاد

به گزارش ایرنا، علی اکبر احمدیان در گفت وگو با شبکه لبنانی المنار افزود: مردم …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ