اعلام حمایت بانوان ایرانی از بانوان لبنانی و جبهه مقاومت

اعلام حمایت بانوان ایرانی از بانوان لبنانی و جبهه مقاومتبه گزارش خبرنگار ایکنا، اجتماع مردمی زنان ایرانی در همدلی با بانوان لبنانی و بانوان جبهه مقاومت امروز، ۱۰ مهرماه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، هنرمندان و … در مقابل دفتر حزب‌الله لبنان در تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با شعار‌های الله اکبر، لبیک یا حسین (ع)، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، هیهات من الذله و … بانوان حاضر در برنامه همراه بود، پس از قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، سرود پرفورمنس نینوا و نیز برنامه گروه سرود مهدیار اجرا شد که با استقبال فراوان حضار در مراسم و ادای احترام ایشان به مقام شامخ شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان مواجه شد.

در ادامه این مراسم، فرزند مرحوم مرضیه حدیدچی (طاهره دباغ)، بانوی انقلابی و مبارز ایران اسلامی طی سخنانی بیان کرد: در این زمانه مظلومیت مسلمانان جهان با دلی شکسته و محزون، شهادت مظلومانه سید شهیدان مقاومت را خدمت حضرت ولیعصر (عج) و رهبر مظلومان جهان، مقام معظم رهبری تسلیت و تعزیت می‌گوییم.

وی افرود: امروز باید با چشمان تیز دشمن را شناخت و راه مبارزه با آن را در پیش گرفت. خداوند متعال را شاکریم که مردمی پیرو ولایت داریم و امیدواریم انقلاب ما زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشد. امروز باید در این زمانه هوشیار باشیم و لحظه‌ای به شک و تردید و نیفتاده و هراس به دل راه ندهیم.

فرزند مرحوم دباغ تصریح کرد: بنا به تکلیف الهی که امام (ره) فرمودند و اقدام و عملی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید دارند، امروز هر کسی باید هر کاری که از دستش برمی‌آید برای حمایت از مردم لبنان و غزه انجام دهد. باید همراه با ولی زمان خود باشیم و راه مبارزه با ظالمان را پیش گیریم.

وی اظهار کرد: مردمی که حق را از باطل تشخیص می‌دهند، باید عمل کرده و در راه و صراط مستقیم همیشه آماده به کار و مبارزه با ظالمان باشند و بدانند در این زمینه نباید یک قدم از رهبری جلوتر بوده و یا یک قدم از ایشان عقب باشند.

یادآور می‌شود، در پایان برگزاری این مراسم، ضمن قرائت بیانیه بانوان در حمایت از بانوان لبنانی و جبهه مقاومت، پنج نفر از بانوان خانواده شهدا به نمایندگی از بانوان حاضر در مراسم در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران حاضر شده و به مقام شامخ شهدای مقاومت به ویژه شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان ادای احترام کردند و در ادامه چندین نهال در یادبود شهدای مقاومت در پارک ملت تهران غرس شد.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

وزیر خارجه اسبق رژیم صهیونیستی خواستار حمله پیش‌دستانه به ایران شد

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی خواستار …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ