دوست و دشمن به سیدحسن نصرالله افتخار می‌کنند + فیلم


حجت الاسلام مهدی خوبانی امام جمعه شهرستان ملارد روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت سید مقاومت سیدحسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شهید سید حسن نصرالله در واقع یک حجت و آیت الهی بود که علاوه بر یک رهبر کاربلد انقلابی ، از محبوبیت ویژه ای در بین مردم لبنان و کشورهای محور مقاومت برخوردار بود که کمتر به آن پرداخته شده است.

وی ضمن تشریح ابعاد اخلاقی ، انسانی و سیاسی اجتماعی این شهید راه مقاومت به ولایت پذیری سیدحسن نصرالله اشاره و تاکید کرد: او در ولایت پذیری بسیار برجسته بود دلیل این ادعا هم سخن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ‌است که می گفت ما ولایتمداری را از سید حسن نصرالله آموخته‌ایم.

امام جمعه ملارد جریان مقاومت را یک مکتب و یک سازمان بیان کرد که با شهادت فرماندهان از بین نخواهد رفت بلکه با ریختن خون شهدا قوی‌تر خواهد شد.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی فکر می‌کند که با ترور این فرماندهان کار جبهه مقاومت تمام شده است ولی تجربه سال‌ها مقاومت مردم فلسطین و لبنان نشان داده که با شهادت فرماندهان، نیروهای جدید به عرصه آمده و این مسیر را با قوت رهبری کرده و ادامه داده اند.

حجت الاسلام خوبانی گفت: بنا بر وعده الهی این نهضت و این جریان مقاومت تا روزی که شاهد باشیم رژیم منحوس صهیونیستی از روی صحنه روزگار محو شده ، ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در مراسم گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله و دیگر شهدای حمله وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی به جنوب بیروت که عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی نمازجمعه ملارد برگزار شد، بخش هایی مانند همخوانی سرود حماسی ، خاطره گویی یکی از مسئولان موزه دفاع مقدس و سرود توسط گروه عماران انقلاب اجرا گردید.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

زباله‌سوز چینی! – ایرنا

تهران-ایرنا- آیا ساخت کارخانه زباله‌سوز ۶ هزار تنی راه حل مناسب مدیریت پسماند شهر تهران …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ