۴۸ جهادگر کردستانی به اردوی مناطق محروم شهرستان کامیاران اعزام شدند

یاشار اسدی، مسئول گروه جهادی شهدای سلامت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، یاشار اسدی، مسئول گروه جهادی شهدای سلامت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز، 10 مهر در مراسم افتتاحیه اعزام جهادگران دانشگاه علوم پزشکی به اردوی مناطق محروم شهرستان کامیاران گفت: جهادگران اعزامی در عرصه‌های احیای قلبی ریوی، غربالگری، تریاژ و دندانپزشکی به اقشار نیازمند روستای گشکی و کاشتر شهرستان کامیاران ارائه خدمات می‌دهند.

وی افزود: این تیم جهادی شمال متخصص داخلی، زنان و کودکان، دانشجویان رشته‌های بهداشت، پرستاری، فوریت‌های پزشکی، هوشبری و همچنین دندانپزشکی می‌باشد که به ارائه خدمات رایگان به این مردم می‌پردازند.

مسئول گروه جهادی «شهدای سلامت» بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ مهر بالغ بر ۳۰ نفر از تیم دندانپزشکی با همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به ارائه خدمات رایگان در این حوزه به مردم روستای کاشتر و گشکی خواهند پرداخت.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی محمد شریفی مجد برگزاری اردوهای جهادی را گامی ارزشمند برای حضور متخصصان بیشتر در این عرصه دانست و به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله شعری در وصف مضامین عشق و ایثار و ارتباط با واقعه کربلا سرود.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

سید حسن نصرالله با تمام وجود از ولایت فقیه دفاع می‌کرد

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین هاشم الحیدری، فرمانده جبهه مقاومت عراق شامگاه ۱۰ …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ