سید حسن نصرالله با تمام وجود از ولایت فقیه دفاع می‌کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین هاشم الحیدری، فرمانده جبهه مقاومت عراقبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین هاشم الحیدری، فرمانده جبهه مقاومت عراق شامگاه ۱۰ مهرماه در جمع زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، گفت: تصور نمی‌کردم که روزی در مراسم بزرگداشت ایشان صحبت کنیم و او ۳۲ سال به عنوان دبیر کل حزب الله لبنان به دنبال شهادت و پیروزی اسلام و آزادی فلسطین بود.

وی گفت: صحبت از سید حسن نصرالله بسیار سخت است، او اهل ولایت، اخلاص و اهل گریه بود و شجاعت و جهاد وی زبانزد بود و ترسی از رژیم صهیونیستی در دل نداشت.

این فرمانده جبهه مقاومت عراق ادامه داد: جنگ، تحریم اقتصادی و مشکلات متعدد حزب الله را از پای در نیاورد و سید حسن نصرالله سرباز ولایت و ذوب و فانی در ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله در خط اول مبارزه با اسرائیل و آمریکا قرار داشت افزود: او اعتقاد داشت قبل از اینکه فرمانده جبهه مقاومت لبنان باشد سرباز عاشق ولایت فقیه است.

هاشم الحیدری ادامه داد: سید حسن نصرالله آنقدر ذوب در ولایت بود که نه تنها دستورات بلکه بالاتر از آن منویات رهبری را دنبال می‌کرد و او می‌گفت اگر مقام معظم رهبری تمایل به موضوعی نداشته باشد ما هم بر اساس آن اعمال می‌کنیم.

وی تاکید کرد: سید حسن نصرالله در وسط بیروت و در روز عاشورای هزار سال همواره با رهبر معظم انقلاب بیعت می‌کرد.

وی گفت: ما نباید فقط در خفا ولایی باشیم بلکه باید آشکارا از ولایت دفاع کنیم و سید حسن نصرالله همواره از ولایت فقیه با تمام وجود دفاع می‌کرد و این الگو باید در کشور ما گسترش یابد.

هاشم الحیدری گفت: وصیتنامه سید حسن نصرالله دفاع از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی است و وصیتنامه حاج قاسم نیز اینگونه بوده است و من همانند سید حسن عاشق ولایت ندیدم و این سر موفقیت سید حسن در طی این دهه‌ها بوده است.

وی گفت: برخی‌ها مطرح می‌کنند که جمهوری اسلامی حزب الله را رها کرده است و رسانه‌های دشمن این موضوع را در حال تکرار کردن هستند اما این دروغ بزرگ است و امروز حکمت و تدبیر امور به دست رهبری است و نباید از رهبری جلو افتاد و باید مطیع رهبری باشیم.

وی بیان کرد: سید حسن نصرالله می‌گفت همه دولت‌های جمهوری اسلامی از حزب الله حمایت کردند و رؤسای جمهور ایران در تمام دوره‌ها از جبهه مقاومت پشتیبانی کردند.

وی تصریح کرد: امروز رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی و سعودی القا می‌کنند که ایران اسلامی حزب الله و جبهه مقاومت را رها کرده است که این امر کذب محض است.

این فرمانده جبهه مقاومت عراق بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال تا به امروز در کنار فلسطین بوده است و هیچ تغییر در سیاست کلان ایران اسلامی رخ نداده است و تدبیر به دست رهبری است.

وی با بیان اینکه همه موفقیت‌های جبهه مقاومت در نتیجه حمایت‌های جمهوری اسلامی بوده است افزود: حزب الله بالغ بر صدهزار نفر نیرو دارد و امروز نیازمند نیروی نظامی در لبنان نیست و امروز وظیفه ما این است که در کشور وحدت داشته باشیم و نباید صحبتی بر خلاف وحدت زده شود.

هاشم الحیدری گفت: امروز هیأت‌های مذهبی همانند اربعین حسینی باید به میدان بیایند و امروز در لبنان آوارگان زیادی داریم و باید به آنان کمک کنیم و در حوزه رسانه نیز باید به جبهه مقاومت امیدواری دارد و پیام‌های مثبتی به آنان ارسال کرد.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

مسئولان به فکر رضایت مردم باشند

گفت‌و‌گوی ایکنا با استاد حسن انوری/ ۱۲ استاد حسن انوری، عضو فرهنگستان زبان و ادب …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ