نماینده مردم ورامین: عملیات موفقیت آمیزی توسط ایران علیه رژیم اسراییل صورت گرفت

علی خزایی سه شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا پس از حملات غرور آفرین و عملیات وعده صادق ۲ سپاه پاسداران علیه صهیونیست های کودک کش و جنایتکار، اظهار داشت: توان دفاعی محور مقاومت درخدمت آرمان مقدس فلسطین آزادی قدس شریف و آزادی تمام مردم مظلوم وستم دیده ی دنیا با هر دین و نژاد و هر قومیتی است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما ملت ایران افتخارمی کنیم پس از پیروزی انقلاب به لطف خداوند با راهنمایی امام خمینی ره و پس از ایشان رهنمودهای امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب در قله های افتخار حاضر شده و این گونه به امت واحده ی اسلامی خدمت نماییم و درکنار آنها باشیم.

نماینده مردم ورامین: عملیات موفقیت آمیزی توسط سپاه علیه رژیم اسراییل صورت گرفت

خزایی گفت : ما از نظر راهبردی براین اعتقادیم که باید درکنار محور مقاومت تاآزادی قدس شریف ایستاد ولی طبعا برحسب نوع تهدیدات تاکتیک نیز تغییر می یابد.

وی افزود: یک روز عملیات وعده ی صادق یک و امروز این عملیات موفق صورت می گیرد و اگر از دشمن صهیونیستی غلطی سر بزند حتما عملیات دیگری به همین شکل موفقیت آمیز خواهیم داشت.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت : همه ی مسلمانان در غرب آسیا از این موشک باران استقبال کردند و همه شاهدبودیم این حمایت همه جانبه ی مردم در کنار قدرت دفاعی و نظامی محور مقاومت می درخشد.

نماینده مردم ورامین: عملیات موفقیت آمیزی توسط سپاه علیه رژیم اسراییل صورت گرفت

جمهوری اسلامی ایران پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت خود و نیز ترور شهیدان اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله، سرلشکر پاسدار سید سید عباس نیلفروشان و قتل عام زنان و کودکان بیگناه فلسطین و لبنان توسط رژیم صهیونیستی، مطابق با حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد با صدها موشک بالستیک اراضی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

به گزارش ایرنا، اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و تهدید ایران به پاسخگویی در صورت حمله به اسرائیل، سران این رژیم را مطمئن کرده بود که ایران پاسخی نخواهد داد اما حمله کوبنده سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۴ ایران با صدها موشک بالستیک نشان داد که محاسبات رژیم صهیونیستی تا چه حد سطحی و به دور از واقعیت های میدانی بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ با انتشار بیانیه ای از حمله موشکی به سرزمین های اشغالی بر اساس تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع خبر داد.

شهید سید حسن نصرالله پاداش جهاد و مبارزه در راه خدا

وی در ادامه تاکید کرد : شهید سید حسن نصرالله پاداش جهاد و مبارزه در راه خدا را پس از چندین دهه تلاش بی وقفه و شبانه روزی گرفت و پاداش آن را خداوند شهادت برای او قرار داد و راه شهید سید حسن نصرالله و مکتب او مقاومت، جهاد و پیروی از ولایت بود.

نماینده مردم ورامین: عملیات موفقیت آمیزی توسط سپاه علیه رژیم اسراییل صورت گرفت

وی افزود: سید حسن نصرالله از لحظه ای که وارد گروه ارزشمند مقاومت حزب الله شد تا لحظه ایی که به شهادت رسید بی وقفه مجاهدت کرد که بسیار ارزشمند است.

خزایی تصریح کرد: مکتب شهید سید حسن نصرالله مکتب مقاومت، جهاد و شهادت است که ادامه دادن این مکتب توسط جوانان لبنانی و همه کشورهای اسلامی که عضو محور مقاومت هستند،برایشان ارزشمند و باید مدنظرشان باشد و همچنین امروزه شهادت سید حسن نصرالله باعث می شود که حرکت مقاومت در سراسر دنیای اسلام تداوم و خداوند به آن برکت عطا کند.

وی تاکید کرد: مجالس کشورهای اسلامی در کنار هم کوشش کنند که امور مسلمین را صحیح پیش ببرند که در موضوع محور مقاومت باعنایت به اینکه مردم کشورهای اسلامی پایداری و مقاومت در مقابل صهیونیست ها را حمایت می کنند قطعا خواهان نابودی آنها بوده و در این موضوع اتحاد نظر دارند.

نماینده مردم ورامین: عملیات موفقیت آمیزی توسط سپاه علیه رژیم اسراییل صورت گرفت

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: از نمایندگان مجلس کشورهای اسلامی که منتخب مردمشان هستند توقع می رود این موضوع را به صورت جدی بررسی و از آرمانهای محور مقاومت ملت فلسطین حمایت کنند و به وظیفه خودشان عمل کنند.

خزایی تصریح کرد: کمترین کاری که می شود کرد یک حمایت سیاسی همه جانبه توسط این نمایندگان به شکلی که دولتشان را تحت فشار قرار بدهند تا به صورت عملی از محور مقاومت حمایت کنند تا دولت ها رژیم صهیونیستی را تحریم کنند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان روز شنبه گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.
این بیانیه افزود: جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به یاران شهید بزرگوار و جاویدان خود پیوست که نزدیک به سی سال پیروزی های پیاپی را رهبری کرده و رقم زدند.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: جناب استاد، سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر به قافله جاویدان شهدا پیوسته است. سید حسن نصرالله به شهدای بزرگی ملحق شد که حدود ۳۰ سال آنها را به سمت پیروزی رهبری کرد.

این بیانیه افزود: سید در سال ۱۹۹۲ جانشین سیدالشهدای مقاومت شد و مقاومت را در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و سپس سال ۲۰۰۶ و سایر نبردهای افتخار تا نبرد پشتیبانی از فلسطین، غزه و ملت مظلوم فلسطین رهبری کرد.

حزب‌الله در ادامه این شهادت را به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری دام ظله و تمام مجاهدان و روحانیون مقاومت تسلیت و تبریک گفت.

سومین دبیرکل حزب‌الله در ۳۲ سال راهبری مدبرانه خود، هیچ‌گاه از آرمان‌های آزادی‌خواهانه خود کوتاه نیامد و عمر شریف خود را در آزادی قدس شریف و فلسطینیان مظلوم سپری کرد و شهادت، به‌راستی پاداش مجاهدانی است که در تمام لحظات عمر خود، از یاد خدا غافل نشدند و در زمین، به چیزی جز اجرایی کردن فرامین پروردگار و وعده‌های الهی عمل نکردند

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده و دارای ۲بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

واکنش چهره‌های فرهنگی و هنری به «وعده صادق2»/ گنبد آهنین شبیه آبکش عمل کرد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، هنرمندان همواره در رنج‌ها و شادی‌ها کنار ملت ایران قرار …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ