کیفیت هوای پنج منطقه اصفهان در شرایط قرمز قرار دارد


به گزارش ایرنا، طبق اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای کلانشهر اصفهان منتهی به ساعت هفت صبح امروز با عدد۱۲۷ (AQI) شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می دهد.

شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای اصفهان منتهی به ساعت هفت در ایستگاه‌های ۲۵ آبان، احمدآباد، پارک زمزم، دانشگاه صنعتی و کاوه در شرایط قرمز و ناسالم برای عموم است.

این شاخص در ایستگاه‌های انقلاب ، فرشادی، فیض ، کردآباد، ولدان و سپاهانشهر در شرایط آلوده برای گروه‌های حساس قرار دارد و ایستگاه‌های رودکی، رهنان و میرزا طاهر شرایط قابل قبول دارند.

همچنین شاخص کیفیت هوای خمینی‌شهر شرایط قرمز و آلوده برای عموم را نشان می‌دهد و این شاخص در شاهین‌شهر و نجف‌آباد در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار دارد.

مطابق اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای منطقه سگزی و شهرهای کاشان، قهجاورستان و مبارکه شرایط قابل قبول دارند.

به گزارش ایرنا، کیفیت هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک را نشان می‌دهد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

سه سارق حرفه ای هنگام ورود به گلپایگان دستگیر شدند

به گزارش ایرنا سرهنگ علی اصغر محمدی در خصوص عملیاتی که با هماهنگی کارآگاهان پلیس …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ