استاندار خراسان‌شمالی: عملیات موشکی ایران اقتدار کشور را به نمایش گذاشت


به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در این پیام آورده است: نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران در عمل به وعده صادق خویش، روز گذشته عذاب الهی را بر صهیونیست های جنایتکار نشان دادند.

این پیام افزوده است: صهیونیست‌های جنایتکار نزدیک به یک قرن است که در سرزمین مقدس فلسطین گردهم آمده‌اند و با کمک آمریکا و انگلیس هر نوع جنایت ضد بشری را مرتکب می‌شوند و پاسخگوی هیچ نهاد و سازمان بین المللی بشردوستانه و بین المللی نیستند.

در این پیام آمده است: این جنایت کاران به کشورهای اسلامی حمله نظامی و در امور داخلی آنها دخالت کرده اند و در طول بیش از ۷۰ سال عمر نامشروع به هیچ کسی پاسخگو نبوده اند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرده است: رژیم کودک کش صهیونیستی در یک سال گذشته در برابر دیدگان جهانیان، غزه بی دفاع و مظلوم را با بمب های غیرمتعارف هدف قرار داده و بیش از ۴۰ هزار انسان غیر نظامی را به شهادت رسانده است.

در این پیام آمده است: نیروهای غیور مسلح جمهوری اسلامی ایران رژیم غاصب صهیونیستی را بار دیگر تنبیه کردند و بر مردم مظلوم غزه و قلوب پر از درد و غم آزادگان جهان مرهم شدند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

همچنین در این اطلاعیه به رژیم صهیونیستی اخطار داده شد که اگر به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

۹۵۰ تن قیر رایگان برای معابر شهر بجنورد جذب شد

سید محمدعلی کشمیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: آسفالت معابر …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ