۱۰ استارتاپ فرهنگی از اصفهان در دومین نمایشگاه ملی فن‌نما حضور دارند 


به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین صادق امینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: خانه فناوری فرهنگی اصفهان، یک شتاب‌دهنده فرهنگی است که در مناسبت‌هایی چون نمایشگاه فن‌نما حضور فعال دارد و تیم‌های خلاق و دانش‌بنیان خود را برای استفاده از این فرصت‌ها حمایت می‌کند.

وی اظهار داشت: شرکت‌های فرهنگی و خلاق وابسته به خانه فناوری فرهنگ اصفهان و مرکز ملی خلاقیت و نوآوری اشراق قم در دومین نمایشگاه فن‌نما حضور و شرکت فعال دارند.

رییس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان با اشاره به اینکه نمایشگاه فن‌نما با شعار «ما برای وصل کردن آمدیم»، برای دومین سال پیاپی در اصفهان در حال برگزاری است، ادامه داد: نمایشگاه امسال موفق‌تر از سال گذشته اجرا شد و تیم‌های فرهنگی و نوآوری حوزه علوم اسلامی و انسانی در نمایشگاه پاویون صنایع خلاق حضور دارند.

به گفته وی، غرفه هایی از قم، تهران و اصفهان در این پاویون حضور دارند و خدمات و محصولات خوبی به متقاضیان ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه پاویون، ترکیبی از سه بخش را در خود جای داده که این مولفه به خودی خود، نقطه قوت و خلاقیت محسوب می‌شود اضافه کرد: نوآوری‌های جشنواره صنایع دستی آموزش‌ و پرورش و مدارس فنی‌ و حرفه‌ای در نقطه مرکزی آن وجود دارند که محصولات فاخری را ارائه می‌دهند و بسیاری از دانش‌آموزان و فرهنگیان از آن بازدید می‌کنند.

حجت‌الاسلام امینی گفت: غرفه اداره خلاقیت شهرداری اصفهان در بخش مدیریت پاویون صنایع خلاق، خدمات خوبی را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق فرهنگی در این پاویون حضور دارند، اضافه کرد: تنها معرفی محصول، شبکه‌سازی، برندسازی و محصول نوآورانه نیست، بلکه فراتر از این‌ها شرکت‌های خلاق و نوآور؛ طرح‌های توسعه‌ای، نقشه‌ها و چشم‌اندازهای آینده را برای مشتریان به اشتراک می‌گذارند.

امینی گفت: خانه فناوری فرهنگ اصفهان یک شتاب‌دهنده فرهنگی است که در این مناسبت‌ها حضور فعال دارد و تیم‌های خلاق و دانش‌بنیان خود را برای استفاده از این فرصت‌ها حمایت می‌کند.

رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان بیان کرد: افرادی که این مدل ایده‌ها را دارند و می‌توانند آن را به مرحله عملیاتی برسانند، در صورتیکه در نمایشگاه حضور یابند و خروجی ایده‌های فرهنگی و شرکت‌های تاب‌آور فرهنگی را ملاحظه کنند؛ راه رشد، تعالی و ورود به بازارهای داخلی و خارجی برایشان هموار می‌شود و می‌توانند با تعامل شرکت‌ها به عرصه بنیان‌گذاری وارد شوند.

وی گفت: از علاقمندانی که در حوزه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و هنری به تعالی می‌اندیشند و خلاقیت و نوآوری دارند دعوت می کنیم در این نمایشگاه حضور پیدا کنند و نمونه‌های موفقی که به تجاری سازی و توسعه رسیده اند را مشاهده و از غرفه های آنها بازدید داشته باشند.

به گزارش ایرنا،دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری فن‌نما در مساحت هشت هزار متر مربع است که ۵۰ درصد آن را شرکت‌کنندگان شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل می‌دهند و مابقی شامل حوزه‌های آموزشی، حمایتی، صندوق‌های تامین مالی، دانشگاه‌ها و آینده‌سازان هستند که قرار است در آینده به توسعه فناوری و نوآوری کمک کنند.

این نمایشگاه، از دهم تا سیزدهم مهرماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، مقابل منطقه روشن دشت برای بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر خواهد بود.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

اجتماع اصفهانی ها در حمایت از عملیات “وعده صادق ٢”و مردم لبنان

به گزارش ایرنا، جمعی از علما و روحانیان، دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کسبه و خانواده …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ