“گیتی‌پسند اصفهان” از سد “سایپا تهران” گذشت + جدول

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سایپا تهران در چهارچوب هفته اول لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور عصر چهارشنبه در سالن شهدای مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار نزدیک، تماشایی و نفسگیر که بیش از سه ساعت و ۱۵ دقیقه بطول انجامید، با نتیجه سه بر ۲ به سود تیم اصفهانی به پایان رسید.

این بازی که با شروع طوفانی گیتیزن‌ها آغاز شده بود، پس از گذشت مدتی در دست اول به تعادل رسید و ۲ تیم پا به پای یکدیگر در کسب امتیازها پیش رفتند ولی در انتهای این دست، سرخ پوشان اصفهانی بودند که توانستند با دفاع روی تور خوب، امتیازات پایانی را از آن خود کنند و در دست اول با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به رختکن بروند.

در دست دوم بازی نزدیک ۲ تیم ادامه پیدا کرد ولی، بازیکنان ساییا در ارسال سرویس های قدرتی و پرشی موفق تر بودند و در نهایت این دست نیز با نتیجه مشابه دست اول اما به سود سایپا تهران به اتمام رسید.

در دست سوم رقابت تنگاتنگ ۲ تیم، در کنار دفاع روی تور خوب گیتیزن ها و پاس های قطری و آبشارهای قدرتی تیم تهرانی در نهایت نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به سود سایپا تهران را رقم زد تا این تیم تهرانی در «ست شماری» از میزبان پیش بیفتند.

در ۲ دست پایانی، شاگردان سعید عقیلی در تیم «گیتی پسند» اصفهان که نمی خواستند در اولین دیدار لیگ برتر، آن هم در ورزشگاه خانگی مقابل سایپا تهران شکست بخورند با ارایه یک بازی کم اشکال، دفاع روی تور عالی و سرویس های دقیق و قدرتی توانسند با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۲ میهمان تهرانی خود را با شکست بدرقه کنند.

تیم والیبال گیتی پسند اصفهان با پیروزی امشب توانست با معدل ست ۱.۵ و معدل پوئن ۱.۰۸۳ بعد از تیم های شهرداری ارومیه، طبیعت اسلام شهر و شهداب یزد در رده چهارم جدول قرار بگیرد و تیم سایپا نیز با معدل پوئن ۰.۹۲۴ در رده نهم قرار گرفت.

"گیتی‌پسند اصفهان" از سد "سایپا تهران" گذشت + جدول

به گزارش ایرنا، تیم‌ گیتی پسند تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر والیبال در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ است و این تیم در لیگ برتر فصل پیش با کسب ۴۸ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

گیتی پسند اصفهان در فصل جاری لیگ برتر والیبال برای حضور قدرتمند در نخستین گام سعید عقیلی سرمربی، سعید سلیمی مدیر و همچنین محمد(هومن) باقری کاپیتان و پاسور فصل گذشته تیم را در سمت‌های خود برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ابقا کرد و در گام دوم با هدف تقویت تیم، موسی سخاوی لیبرو فصل گذشته چادرملو اردکان، عرفان جلالی‌نژاد قدرتی‌زن سابق پاس گرگان، شایان سپهری فرد سرعتی زن فولاد سیرجان، بنیامین ایگدری پشت خط زن سابق پاس گرگان و همچنین امیرحسین خانی، علیرضا مباشری، مهدی بیاتی و امیرعلی دولتی چهار ملی‌پوش تیم‌های بزرگسالان و امید ایران را نیز با ثبت قرارداد به این تیم اضافه نمود.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

فیلم| لیگ برتر والیبال و دیدار گیتی پسند اصفهان و سایپا تهران

اصفهان- ایرنا- دیدار تیم های والیبال گیتی پسند اصفهان و سایپا تهران در چارچوب هفته …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ