برترین‌های رویداد بزرگ عکاسی کیش معرفی شدند


ناصر قاسمی نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه یک هزار و ۵۳۰ اثر به این رویداد ارسال شده بود، اظهار کرد: در بخش گردشگری ۷۵۲ اثر، در بخش موبایلی ۳۹۲ و در بخش محیط زیست نیز ۳۸۶ عکس به دبیرخانه رویداد ارسال شد.

وی با اشاره به حضور عکاسانی از ۴۷ شهر ایران در این رویداد، بیان کرد: با توجه به استقبال خوب انجام شده از این رویداد و نقشی که این عکس‌ها در معرفی جاذبه‌های گردشگری و محیط زیست زیبای جزیره کیش دارند، برنامه ریزی برای برگزاری بین المللی رویداد بزرگ عکاسی کیش برای سال آتی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، دراین رویداد در بخش موبایلی امین رحمانی از تهران، عباس ولدی از قزوین و حامد تهمتن از جزیره کیش عناوین اول تا سوم را بدست آوردند و علی خوانین از شیراز مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.

در بخش محیط زیست عرفان سامان فر از شیراز به عنوان برگزیده اول و مجید حجتی به عنوان دومین برگزیده معرفی شدند و عباس ولدی نیز سومین برگزیده بخش محیط زیست شد؛ همچنین دراین بخش مهدی کاظمی بومه و حامد تهمتن تقدیر مشترک هیات داوران را از آن خود کردند.

اما بخش گردشگری، مهدی کاظمی بومه از شیراز، محمود خاکباز از کیش و ژاله محمدیان شیخ زاهدی از قزوین به ترتیب عناوین اول تا سوم برگزیدگان رویداد بزرگ عکاسی کیش را بدست آوردند؛ جابر غلامی و عباس ولدی نیز به عنوان تقدیر مشترک هیات داوران معرفی شدند.

مریم زندی، غوغا بیات، محمود کلاری، سیف الله صمدیان و ساعد نیک ذات هیات داوران این رویداد بودند که درپایان مراسم با حضور این اساتید و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش از برگزیدگان تقدیر شد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

پاسخ تلافی جویانه ایران کارآمدی، وفاداری و دوراندیشی نیروهای مسلح را اثبات کرده‌است

به گزارش ایرنا، اکبر نصراللهی با اشاره به موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ