نماینده مجلس: عملیات وعده صادق۲ دفاع از حق مشروع جمهوری اسلامی بود


حمیدرضا عزیزی فارسانی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این اقدام، پاسخ آشکار جمهوری اسلامی ایران به نقض حقوق بین‌الملل توسط رژیم جعلی اسرائیل بود که در خاک ایران مهمان عزیز ما اسماعیل هنیه را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ ارزشمندترین عملیات موشکی اخیر جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: این عملیات توانست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را از هم فرو ریزد.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق ۲ که از سوی غیور مردان ایران اسلامی در پاسخ به جنایت‌های بی حد و مرز رژیم غاصب صهیونیستی انجام شد و به وضوح نفوذپذیری و شکنندگی رژیم جنایتکار و کودک‌کش اسرائیل را به نمایش گذاشت.

وی یادآور شد: این عملیات، پاسخ قاطع جمهوری اسلامی برای دفاع از حقوق مسلمانان و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، لبنان و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان بود.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار و کوهرنگ گفت: جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق ۲ تنها گوشه‌ای از قدرت و توان نظامی خود را به استکبار جهانی نشان داد.

عزیزی فارسانی اضافه کرد: پاسخ جمهوری اسلامی به اقدام‌ها و تجاوزهای وحشیانه رژیم جنایتکار اسرائیل در این شرایط حساس بسیار به جا و مستحکم و مرحمی بر دردهای مردم مظلوم غزه، لبنان، یمن، سوریه و عراق بود.

وی با تقدیر از رهبر معظم انقلاب، رزمندگان غیور سپاه پاسداران، شورای عالی امنیت ملی و مردم فهیم ایران به عنوان پشتوانه دائمی نظام افزود: در صورتی که رژیم غاصب اسرائیل بخواهد خطای استراتژیکی انجام دهد با پاسخ شدیدتر و مستحکم‌تر روبرو می‌شود.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه‌شنبه شب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

همچنین در این اطلاعیه به رژیم صهیونیستی اخطار داده شد که اگر به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ منتشر شد شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تایید کرد.

«سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی در جمعه ششم مهر ۱۴۰۳ به همرزمان شهید خود پیوست.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

مهمترین اخبار قضایی چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری و …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ