۷۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد


به گزارش ایرنا سردار سهام صالحی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای جلوگیری از انتقال محموله‌های بدون اسناد معتبر قانونی و گمرکی تمام مناطق و محورهای جاده‌ای استان بوشهر به‌صورت شبانه‌روزی تحت رصد ماموران انتظامی قرار دارد.

وی با اشاره به کشف کالای قاچاق در محور مواصلاتی شهرستان دشتی افزود: در این عملیات ماموران انتظامی دشتی با توقیف ۳ دستگاه خودرو وانت انواع محموله خشکبار، کفش و تلویزیون فاقد هر گونه اسناد معتبر قانونی و گمرکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهربا اشاره به اینکه ارزش محموله های یادشده ۹ میلیارد ریال است یادآور شد: در این خصوص سه متهم با تشکیل پرونده قضایی به دستگاه قضایی معرفی شد.

سردار صالحی کشف محموله قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در محور جاده‌ای دشتستان خبر داد وادامه داد: ماموران انتظامی دشتستان در این عملیات انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف و یک متهم به دستگاه قضایی معرفی کردند.

وی تصریح کرد: مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر با انجام کار اطلاعاتی از تردد ۲ دستگاه تریلر حامل دام قاچاق در سطح استان بوشهر که قصد انتقال به استان هرمزگان و از آن طریق به خارج از کشور را داشت توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به معرفی چهار متهم به مرجع قضایی گفت: این محموله شامل ۲۱۹ راس گوسفند به ارزش ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار صالحی اضافه کرد: همچنین پلیس کاروان خودرو شوتی حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد ریال را در محور جاده‌ای شهرستان دیلم توقیف کرد.

وی افزود: در این عملیات ۹ دستگاه خودرو سواری شوتی حامل انواع پوشاک، خشکبار، تجهیزات الکترونیکی، لوازم برقی خانگی، پارچه و انواع ابزار فاقد هر گونه مدارک قانونی توقیف و ۹ متهم به مرجع قضای معرفی شد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

چهار واحد تولیدی بوشهر نشان ” حلال ” دریافت کردند

به گزارش ایرنا ، محسن مشتاقی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ