۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مهاباد کشف شد


به گزارش ایرنا، سرهنگ یوسف اشرفی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه مهاباد به مناسبت هفته فراجا افزود: این مقدار سوخت قاچاق در قالب ۲ محموله در داخل شهر مهاباد و یکی از محورهای مواصلاتی کشف شده و در این خصوص پنج دستگاه خودرو کشف شد.

وی گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود که بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های مهم پلیس است.

وی ضمن قدردانی از همکاری و تعامل مردم این شهرستان با نیروی انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به برنامه های هفته فراجا (۱۳ تا ۱۹) مهر گفت: در این هفته برنامه های مختلفی از جمله غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با متنفذین و معتمدان، تجلیل از حافظان پلیس، راه اندازی خبرگزاری پلیس، پلیس راه مهاباد و آزمایشگاه پلیس برگزار می شود.

وی اضافه کرد: راه اندازی فرمانده انتظامی بخش خلیفان، اهدای خون پرسنل انتظامی و راه اندازی اپلیکشن پلیس من برای نخستین بار در مهاباد که قابلیت ارایه خدمات مختلف از جمله ثبت موارد سرقت و ارایه خدافی خودرو را دارد، در طول این هفته انجام می شود.

وی با انتقاد از تعطیل شدن کمپ ترک اعتیاد ماه ۱۵ روستای یوسف‌کند اظهار کرد: با تعطیل شدن این کمپ ترک اعتیاد که ظرفیت ۵۰ تا ۶۰ نفر داشت، معتادان متجاهر دستگیر شده توسط پلیس در این شهرستان باید به مرکز استان منتقل شوند که علاوه بر خطرات جاده‌ای، هزینه مضاعفی هم برای نیروی انتظامی دارد.

وی باتشریح اقدامات نیروی انتظامی مهاباد در نیمه نخست امسال نیز گفت: در این مدت سرقت های خشن در مهاباد انجام نشده و در بحث تعداد سرقت یک درصد کاهش، در دستگیری سارقان ۳۸ درصد و در کشف موارد سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی افزود: هم اکنون بخش زیادی از تخلفات از فضای حقیقی به فضای مجازی منتقل شده است و شهروندان باید در این خصوص با هوشیاری عمل کنند.

۱۳ تا ۱۹ مهر ماه به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است که شعار امسال این هفته «پلیس هوشیار، شهروندان قانون مدار» نامگذاری شده است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

والی حکاری ترکیه: رفع مشکلات تجارت مرزی با ایران در دستور کار قرار دارد

علی چلیک /Ali Celik/ روز پنجشنبه در حاشیه هفتمین همایش استانداران استان های مرزی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ