«وعده صادق 2» نمود اشراف اطلاعاتی و اقتدار جمهوری اسلامی بود

حسین طهماسبی، رئیس کل دادگستری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طهماسبی، رئیس کل دادگستری استان یزد، امروز، 12 مهرماه در جمع  معاونان دادگستری کل استان گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: انتقام ترور سردار سلیمانی عزیز، اخراج آمریکا از منطقه بوده و مابقی اقدامات مقدمه‌ای بر این هدف بزرگ است.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق 2 تنها گوشه‌ای از اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نمایان کرد اظهار کرد: پاسخ نهایی شرارت‌های رژیم منحوس اسرائیل و انتقام شهید هنیه و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سیدحسن نصرالله حذف کامل این غده سرطانی است.

حجت‌الاسلام طهماسبی افزود: برخلاف برخی از تحلیل‌های منتشر شده در فضای مجازی که به دنبال نشان دادن جریان نفوذ در حزب الله و اشراف اطلاعاتی اسرائیل است، تحلیل‌های دقیق و علمی مجامع نظامی بیانگر آن است که ترور شهید سید حسن نصرالله در این شریط کار اصلاً پیچیده‌ای نبود چرا که آن شهید در همه دوران‌های جنگ همواره در صحنه جنگ حاضر بوده و تلاش می‌کرد براساس سیره اجداد طاهرین خود جنگ را اداره کند.

وی ادامه داد: پس از گذشت چندین دهه از آتش افروزی‌های اسرائیل در منطقه و کار مستمر اطلاعاتی، شناسایی مقرهای حزب الله، زمان و مکان رفت و آمد شهید و در نهایت ترور با این حجم و شدت علاوه بر اینکه گواهی بر پیچیده نبودن آن است بلگه گواهی بر شکست نظامی  و اطلاعاتی  و حرکت رو به زوال اسرائیل است.

رئیس کل دادگستری استان یزد اضافه کرد: کار اطلاعاتی آن است که توسط غیور مردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیات وعده صادق 2 پایگاه‌های نظامی و استراتژیکی از اسرائیل نابود شد که حتی هم‌پیمانان این رژیم از جمله  آمریکا از مختصات دقیق جغرافیای آن بی اطلاع بودند.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

اعزام کاروان پیاده‌روی «وارثان حماسه خونین اردهال» به حرم سلطانعلی‌ بن باقر(ع)

به گزارش ایکنا از اصفهان، کاروان پیاده‌روی «وارثان حماسه خونین اردهال» صبح امروز، ۱۲ مهرماه …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ