گلزارهای شهدا همواره سرمشق و الگو هستند

به گزارش ایرنا از ایثار، سردار حسین دهقان روز پنجشنه-۱۲ مهر- در همایش ملی تشکل‌های ایثارگری خادمیاران شهدای کشور (فرزندان شاهد و ایثارگر سراسر کشور)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدا، اظهارداشت: هر جا نشست و اجلاسی در سطح ملی برگزار می‌شود، بیرق بلند آن نام و یاد امام راحل(ره) است و امروز قلب آزادی خواهان بسیاری در سراسر دنیا با یاد و نام ایشان می‌تپد.

وی افزود: شهدا نیز مظهر دینداری، ولایتمداری و تکرار عاشورای حسینی(ع) بودند که این امر بسیار عظمت دارد و الهام بخش است.

معرفی خانواده ایثار و شهادت توسط گروه‌های مردمی

محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی نیز در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید سید حسن نصرالله و تمام شهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: شهدا با عشق و ایمان، راه خود را انتخاب کردند و تا اذن خدا نباشد، انسان نمی‌تواند در چنین مسیری گام بردارد.

گلزارهای شهدا همواره سرمشق و الگو هستند
محمد اسلامی؛ رئیس سازمان انرژی اتمی

وی افزود: شهدا آگاهانه، عاشقانه و مومنانه راهی این مسیر شدند، البته از بدو انقلاب باید ببینیم چه کسانی موفق شدند که در سمت درست تاریخ بایستند. امروز هم اراده شما جوانان عزیز انقلابی که همواره پای کار هستید، بسیار خوب است.

اسلامی با بیان اینکه تصویری که امروز معاندان جمهوری اسلامی از ایثارگران کشورمان ارائه می‌کنند، بسیار متفاوت از آن چیزی است که در کشورمان در جریان است، افزود: با اقدامات مناسب این گروه‌های مردمی و روایتگری که در سراسر کشور به خصوص از جنس شهدا دارند، بهتر می‌توان خانواده بزرگ ایثار و شهادت را معرفی و نقشه دشمنان را خنثی کرد.

۳۰۵ تشکل ایثارگری در سراسر کشور وجود دارد

سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز اظهارداشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، حفظ یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست، لذا باید به خانواده شهدا و ترویج و تحکیم یاد شهدا عنایت ویژه شود.

گلزارهای شهدا همواره سرمشق و الگو هستند
یعقوب سلیمانی؛ معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران

وی با اشاره به اینکه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از این جنس و از همین خانواده است، افزود: تجربه حضور در عرصه خادمین شهدا در حقیقت جهاد تبیینی است که رهبر معظم انقلاب بارها به آن اشاره فرمودند.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه ۳۰۵ تشکل ایثارگری در سراسر کشور وجود دارد، اضافه کرد: این تشکل‌ها با تدبیر بنیاد شهید و امور ایثارگران، بازوان اجرایی و محور وفاق ملی هستند. شهدا هم این‌گونه بودند و سند فاخر آن هم شهدایی هستند که با نام و نشان خود در این مسیر گام برداشتند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

اجرای تنبورنوازان «نسل خلیل» تا ارکستر «آوام» در تهران

به گزارش ایرنا، گروه موسیقی «نسل خلیل» به سرپرستی، نوازندگی و خوانندگی هژیر مهرافروز، یکشنبه- …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ