سرمربی تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن: بازی به بازی پیش می رویم


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد ربیعی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک در چارچوب دیدار هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال، افزود: دنبال آن هستیم در هر دیدار، استراتژی مناسبی را در پیش بگیریم و امیدواریم بهترین نتایج را کسب کنیم که البته در بیشتر دیدار انتخاب راهبرد صحیح محقق شده است.

وی ادامه داد: بعد از دیدار با فولاد تمام تمرکزمان را روی دیدار با آلومینیوم گذاشتیم و امیدوارم فردا نتیجه خوبی را کسب کنیم و پیش بینی من این است که دیدار فردا خوب خواهد بود چرا که هر ۲ تیم شناخت کافی از هم را دارند.

وی تاکید کرد: آلومینیوم تیم قابل احترامی است و از افتخارات بنده است که یک فصل در این تیم و در شهر اراک در خدمت مردم این شهر بودم.

سرمربی تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن گفت: مشکلی که ممکن است تا حدودی بر بازی فردای ما تاثیر متفی بگذارد، تمرین نکردن ما در ورزشگاه فولادشهر است که از دیدار آخر ما مقابل سپاهان تاکنون در این زمین تمرین نکرده ایم.

وی افزود: فشاری که روی زمین چمن ورزشگاه فولاشهر وارد است، ممکن است باعث شود کیفیت زمین از دست رود ولی امیدوارم بازی فردا بازی خوبی باشد و همه هواداران از این دیدار لذت ببرند.

ربیعی اظهار داشت: از همه هواداران درخواست می کنیم فردا در ورزشگاه حضور داشته باشند و جا دارد از همه هوادارانمان بویژه آن دسته که هفته گذشته با طی مسافت طولانی در اهواز حاضر شدند تشکر کنم و امیدوارم فردا نیز شاهد حضور حداکثری هواداران‌مان باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم این فصل ذوب آهن تیمی با رده‌سنی پایین است که می‌تواند در آینده برای ذوب‌آهن به سرمایه بزرگی تبدیل شود، بحث جوان‌گرایی همیشه برای بنده مهم بوده است و البته موفقیت این جوانان بیشتر به ماجراجویی خود آن ها و بهره‌برداری از فرصت ها بستگی دارد.

وی یادآور شد: بازیکنان زیادی را داریم که در لیست بزرگسالان هستند، اما سن آنها زیر ۲۵ سال است که این می تواند ذوب آهن را به آینده امیدوارتر کند.

به گزارش ایرنا، ۲ تیم ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک فردا (جمعه) از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

قلب‌های آسیب دیده و بحرانی به نام آلودگی هوا

به گزارش ایرنا، حدود ۴۰ درصد مرگ و میرها در جهان مربوط به بیماری‌های قلبی …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ