سردار سلیمانی: انقلاب اسلامی ایران آغاز یک تغییر بزرگ جهانی بود

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی امشب -چهارشنبه- در اجلاسیه پایانی دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران که در سالن ۶ هزار نفری سردار شهید قاسم سلیمانی ساری برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران، نقشه جنایتکاران و سلطه گران را تغییر داد و انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) به عنوان الگوی جذاب و تمدنی جایگزین رژیم شاهنشاهی شد.

وی افزود: این تحول بزرگ با نقش‌آفرینی مردان و زنان مسلمانی که به ندای امام(ره) لبیک گفته بودند، ایجاد شد و با راهبرد غلبه خون بر شمشیر هژمونی قدرت را در دنیا تغییر داد.

سردار سلیمانی با بیان این‌که به دست آوردن موفقیت بزرگ بدون سلاح و شمشیر مفهوم قدرت را تغییر داد، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) معرفی‌کننده قدرت نرم در جهان محسوب می‌شود و با انقلاب اسلامی مفهوم جدیدی از قدرت در دنیا عرضه شد. ملت ایران با تمسک بر ایمان و معنویت بر قدرت‌های جهانی پیروز شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تحول در مساله فلسطین را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و با اشاره به جنگ و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) با تکیه بر نظریه جمهوری اسلامی و در نظر گرفتن توانایی ارتش، سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی و جهاد سازندگی، اقدام راهبردی و تاریخی دفاع عاشورایی و مردم پایه را رقم زد.

سردار سلیمانی با بیان این‌که در دفاع مقدس، دفاع عاشورایی شکل گرفت، گفت: در دفاع مقدس شاهد مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر بودیم که برابر تهاجم چند لشکر، نیروی هوایی، توپخانه و غیره بودیم.

سردار سلیمانی: انقلاب اسلامی ایران آغاز یک تغییر بزرگ جهانی بود

وی گفت: با تحولی که حضرت امام(ره) درباره فلسطین ترسیم کردند و رهبر معظم انقلاب آن راهبرد یعنی نابودی رژیم صهیونیستی را ادامه دادند، ملت ایران نیز بر این راهبرد استقامت و ایستادگی کرد و امروز ایران به قدرت بزرگ در مقابل رژیم اشغالگر تبدیل شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: همه قدرت‌های زورگوی غربی پشت رژیم صهیونیستی صف کشیدند. اما پرچمداری انقلاب اسلامی و تشکیل جبهه مقاومت و شکل‌گیری گروه‌های مقاومت لبنانی، عراقی و سوری نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی در مقابله با صهیونیست یک راهبرد موفقیت‌آمیز را دنبال کرده است.

سردار سلیمانی افزود: در عملیات وعده صادق۲ موشک‌های سهمگین بر سر اسرائیل فرود آمد. ما بر این راهبرد مقاومت و ایستادگی ثابت‌قدم خواهیم ماند و ذره‌ای از آرمان‌های ملت ایران و اهداف انقلاب اسلامی عقب نمی‌نشینیم.

به گزارش ایرنا، دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران از ۲۸ شهریور آغاز شد و طی ۲ هفته اخیر با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، برپایی نمایشگاه و چند اجلاسیه ادامه یافت که امشب آخرین اجلاسیه آن با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، استاندار مازندران، مسئولان ملی و استانی و هزاران نفر از مردم برگزار شد. برنامه‌های این کنگره ملی فردا و پس‌فردا نیز ادامه می‌یابد و شامگاه شنبه -۱۴ مهر- با اجرای سمفونی «دیار علویان» توسط ارکستر ملی ایران در تالار فرهنگ و هنر ساری پایان می‌یابد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

تعاملات فرهنگی ایران و تاجیکستان افزایش می‌یابد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در دیدار …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ