وفاق در آذربایجان شرقی باید عملیاتی شود

استاندار آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، بهرام سرمست، استاندار جدید آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، در خصوص اولویت‌های کاری خودش در استان به ضرورت توسعه زیرساختی و صنعتی استان اشاره و بیان کرد: وفاق ملی که شعار دولت پزشکیان است، باید در سطح استان عملیاتی شود.

وی افزود: با اینکه هنوز معارفه رسمی برگزار نشده است، اما بنا داشتم در استان حضور یابم تا امورات مردم بر روی زمین نماند.

سرمست، با اشاره به جایگاه مهم مردم و با تاکید بر اینکه توفیق خدمت برای همه قسمت نمی‌شود، اظهار کرد: ما با نان و نمک مردم به اینجا رسیده‌ایم و امروز باید به مردم حساب پس بدهیم و برای خدمت به آنان تمام توان خو را بکار گیریم.

استاندار آذربایجان‌شرقی، به جایگاه مهم تبریز در رویدادهای تاریخی ایران اشاره کرد و افزود: تبریز به لحاظ موقعیت تاریخی و جغرافیایی قطب تفکر، فلسفه، صنعت و توسعه است.

وی با بیان اینکه تبریز در بخش صنعت نیز سرآمد است به طوری که قدمت اتاق بازرگانی آن بیشتر از تهران است، تاکید کرد: نام و آوازه تبریز را در همه جا با افتخار بر زبان می‌آورم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم تلاش برای ایجاد فضای همدلی و همراهی در استان گفت: شعار وفاق ملی رئیس جمهور به روزترین نظریه بوده و راه نجات ما از مشکلات مبتلابه است.

وی با بیان اینکه انتخاب دکتر مسعودپزشکیان به عنوان رئیس جمهور برای آذربایجان و ایران فرصت بزرگی است، گفت: خطه آذربایجان در ادوار مختلف تاریخ همچون دوران مشروطه، پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برای نجات ایران فداکاری کرده است.

سرمست به دیدار خود با معاون اول رئیس جمهور نیز اشاره کرد و افزود: در دیدار با دکتر عارف در مورد برخی پروژه های استان مخصوصا آنهایی که در راستای وفاق ملی است مذاکره کردیم و ایشان نیز قول‌های مثبتی دادند.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

نگاه شما را به سوی آسمان می‌بینیم

قَدْ نَرَى تَقَلُّبَ وَجْهِكَ فِي السَّمَاءِ … ﴿۱۴۴﴾نگاه‏‌های انتظارآميز تو را به سوی آسمان می‏‌بينيمسوره …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ