شهادت یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به سعادت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، 13 مهر در سخنرانی قبل از دعای ندبه که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: بر کسی پوشیده نیست شهادت مهم‌ترین و بهترین راه برای دست یافتن به سعادت همه‌جانبه است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اینکه عملیات پیروزمندانه وعده صادق ۲ را تبریک گفت، افزود: این عملیات ضمن اینکه در میدان عمل آثار و تبعات زیادی را برای رژیم صهیونیستی دربرداشت، از سوی دیگر هیمنه پوشالی اسکتبار جهانی را فرو ریخت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: امروزه نه‌تنها ملت ایران و لبنان بلکه همه آزادی‌خواهان جهان داغدار سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان هستند ولی عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق تسکین‌دهنده قلب‌های ناآرام بود.

وی اضافه کرد: در فرهنگ و دینی که شهادت به عنوان مسیری برای دست یافتن به سعادت معرفی می‌شود، مردم آن هیچ شکستی را متحمل نمی‌شوند و زیربار هیچ‌گونه خفت و ذلتی نمی‌روند چراکه مرگ عزتمندانه که همان شهادت است را انتخاب می‌کنند.

حجت‌الاسلام فیاضی ضمن ابراز امیدواری از اینکه به زودی شاهد نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواهیم بود، گفت: لازمه این مهم چیزی جز اتحاد مسلمانان نیست پس لازم است در راستای تقویت وحدت و همدلی گام برداشته شود.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

فیلم | تلاوت «مهدی غلام‌نژاد» در مراسم جمعه نصر

بخشی از قرائت مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی کشور را در مراسم بزرگداشت مجاهد کبیر و …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ