عهدواره نوجوانان و جوانان ایرانی با سید مقاومت و مردم غزه+ تصاویر

عهدواره نوجوانان و جوانان ایرانی با سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و مردم مظلوم غزه، با عنوان «ابناء المقاومه» در گلزار شهدای بهشت‌زهرا (س) تهران برگزار شد.

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عهدواره نوجوانان و جوانان ایرانی با سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و مردم مظلوم غزه با عنوان «ابناء المقاومه» عصر دیروز (پنج‌شنبه) با حضور ۲ هزار نفر از نوجوانان و جوانان استان‌های تهران و البرز و با هدف اعلام همبستگی و حمایت نوجوانان و جوانان کشورمان با همسالان لبنانی و فلسطینی خود، در قطعه ۲۱ گلزار شهدای بهشت‌زهرا (س) تهران برگزار شد.

عهدواره نوجوانان و جوانان ایرانی با سید مقاومت و مردم غزه+ تصاویر

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین «اسماعیل رمضانی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه سید‌الشهدای مقاومت شهید سید حسن نصرالله و تشریح جنایت‌های رژیم صهیونیستی، مقاومت را بهترین راهبرد برای نابودی این رژیم کودک‌کش برشمرد.

همچنین جوانان و نوجوانان شرکت‌کننده در این مراسم، در پاسخ به پیام اخیر نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی به مردم کشورمان به رجزخوانی پرداختند.

عهدواره نوجوانان و جوانان ایرانی با سید مقاومت و مردم غزه+ تصاویر

اجرای سرود، شعرخوانی توسط شاعران آئینی و مذهبی و مداحی و ذکر مصیبت توسط «نعیم کاوه» و «موسی رضایی» از ذاکرین اهل بیت (ع) از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ 113


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

نیروی انتظامی در برابر اخلالگران نظم و امنیت مقتدرانه ایستاده است

پیام فرمانده سپاه استان قم: سردار «موحد» در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ