فرمانده انتظامی البرز: شهادت سید مقاومت آغاز پیروزی جبهه مقاومت است


به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار « حمید هداوند» درسخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: در طول ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هر زمان که از راه شهدا و رهبری فاصله و نگاه به خارج از مرزها معطوف داشتیم سیلی خوردیم .

وی بیان کرد: هرگاه که مقاومت و پایداری با اتکا به توان داخل به خرج دادیم طعم پیروزی را چشیدیم و به مرتبه های بالا دست یافتیم بنابراین هزینه تسلیم شدن بیشتر از مقاومت است .

هداوند گفت: عقب نشینی غیرتاکتیکی درعرصه های نظامی ، سیاسی ، تبلیغاتی و اقتصادی غضب الهی را به دنبال دارد و باید هزینه آن را بپردازیم چنانچه رهبر معظم انقلاب فرمودند که دشمن در تلاش برای عقب نشینی امت اسلامی است .

وی با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی یاد آورشد: اقدامات موثری درطول سال از سوی نیروی انتظامی انجام می شود که فقط ۷۰موضوع تقویمی برای تامین امنیت از سوی این نیرو پیش بینی شده که راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله آنها است .

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: تمام تلاش نیروی انتظامی ایجاد آرامش و امنیت درکشور بوده و گواه این مدعا تقدیم ۱۳ هزار شهید برای امنیت کشور در نیروی انتظامی بوده و در پنج ماه اخیر نیز ۴۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است .

وی اضافه کرد: امنیت هموطنان خط قرمز نیروی انتظامی است و از حمایت رهبرمعظم انقلاب که موجب ایجاد انگیزه در کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی شده قدردانی می شود؛ همراهی خوبی از امت حزب الله در بحث امنیت شاهد هستیم .

هداوند تاکید کرد: مردم از پلیس و پلیس از مردم هستند تا امنیت پایدار رقم بخورد.

وی درادامه با اشاره به کشف چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری در البرز یادآورشد: امسال ۷۰ نفر از اراذل در استان البرز دستگیر شدند و میزان سرقت ها ۲۳ درصد کاهش یافته است .

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ۱۹ درصد افزایش کشفیات و کاهش تصادفات فوتی ۱۲ درصد بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ هزار اتباع غیر مجاز از البرز به کشورشان بازگشت داده شده اند، تاکید کرد: به دنبال برخورد قانونی با افراد غیرمجاز هستیم و از مردم انتظار می رود با افراد مجاز برخورد مناسبی داشته باشند اگرچه مساله ای دراین زمینه ازسوی مردم این استان نداشته ایم .

استان البرز مفتخر به داشتن یک هزار و ۷۵۰ نخبه است

رییس بنیاد نخبگان استان البرز نیز به عنوان سخنران دیگر پیش ازخطبه نماز جمعه این هفته کرج گفت: این استان مفتخر به داشتن یک هزار و ۷۵۰ نخبه است .

« محمد نبیونی» افزود: استان البرز رتبه برتر را درسال گذشته از نظرارزیابی در حوزه نخبگی کسب کرده است .

وی بیان کرد: نخبگان درسه سطح مستعدان ، استعدادهای برتر و سرآمدان هستند .

نبیونی گفت: دردولت شهید رییسی طرح جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی را داشتیم که این طرح در استان البرز نیز اجرایی شد .

وی یاد آورشد: ازنخبگان انتظارمی رود همانطور که سید مقاومت که از نظر بینه علمی و سیاسی قوی بود اما بخاطر دفاع از مردم مظلوم دربین آنان ماند تا شهید شد آنان نیز با ایثار و از خودگذشتگی زمینه رشد کشور را فراهم کنند .


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

جهادگران بسیجی البرز برای حمایت مالی از مردم لبنان اعلام آمادگی کردند

سرهنگ پاسدار” محمد فلاحتکار” روز جمعه در گفت و گو با ایرنا ضمن محکوم کردن …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ