امنیت یکی از معیارهای موثر در توسعه است

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا، امام جمعه نقدهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا، امام جمعه نقده، امروز، 13 مهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، بر لزوم حفظ امنیت در جامعه اسلامی تاکید کرد و آن را یکی از شاخصه‌های مهم و موثر در توسعه دانست.

وی ادامه داد: اگر امنیت نباشد به طور قطع بسیاری از  مسائل در حوزه‌های مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تحت‌تاثیر قرار خواهد گرفت؛ پس هر کس به سهم خود باید برای حفظ و تقویت امنیت تلاش کند.

این مسئول عملیات وعده صادق 2 را یک گام بلند برای حفظ امنیت موجود در کشورمان دانست و اضافه کرد: آحاد مردم نسبت به انجام چنین عملیات در این وسعت و با این اهداف شادمان هستند و از رزمندگان اسلامی قدردان می‌باشند.

امام جمعه نقده با اشاره به حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به لبنان شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، تصریح کرد: دشمنان اسلام با این جنایت‌ها می‌خواهند خود را حفظ کنند و اظهار وجود کنند ولی دست آنها به معنای واقعی رو شده است و ما می‌دانیم چنین عملیات‌ گستاخانه‌ای فقط نشان‌گر ترس آن‌هاست.

وی با بیان اینکه نمی‌توان با دشمنان گفت‌وگو کرد و از آنها انتظار رفتار منطقی داشت، اضافه کرد: بنابراین برخورداری از تسلیحات نظامی هوشمند و قدرت بازدارندگی بالا یک ضرورت مهم در دنیای کنونی است.

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا با اشاره به اینکه مکتب ما مکتب امام حسین(ع) و مکتب عزتمندی  و غرور است، این مکتب هرگز ذلت قبول نمی‌کند، اشاره کرد: ما به معنای واقعی کلمه قدرتمند هستیم و با همه توان خود مقابل دشمنان نظام، انقلاب و اسلام ایستادگی می‌کنیم.

امام جمعه نقده بر لزوم نهادینه‌سازی فرهنگ ایستادگی، مقاومت و پایداری در بین نسل جدید کشورمان تاکید کرد و گفت: فرزندان ما باید بدانند در کشورمان چه انسان‌های رشید و مبارزی هستند که از جان و هستی خود در راه امنیت کشور چشم می‌پوشند.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

دومین بزرگداشت مدافع امنیت طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی

دومین بزرگداشت مدافع امنیت، طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی در آستان مقدس امامزاده سید معصوم …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ