حضور پرشور مردم در نماز جمعه تهران بیانگر وحدت ملت ایران است


مجتبی یوسفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران افزود: رهبر معظم انقلاب به موضوع حق قانونی ایران در عملیات موشکی به تل آویو و هیفا اشاره کردند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند عملیات موشکی به تل آویو و هیفا حق قانونی، شرعی، قانونی و حقوقی جمهوری اسلامی ایران بود و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در صورتی که نیاز باشد و رژیم صهیونیستی پای خود را از گلیمش درازتر کند این عملیات موشکی تکرار خواهد شد.

وی افزود: اگر این سگ هار منطقه حد و حدود خود را رعایت نکند قطعا با پاسخ کوبنده تر جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد که ممکن است به نابودی این رژیم منتهی شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: ملت فلسطین و لبنان برای دفاع از سرزمین خود در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی می کنند که این اقدام آنها کاملا قانونی و شرعی است و جمهوری اسلامی ایران نیز از این اقدام کاملا قانونی و شرعی ملتهای فلسطین و لبنان حمایت می کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در پاسخ ها و واکنشهایمان نسبت به دشمن صهیونیستی نه تعلل می کنیم و نه شتاب زده عمل می کنیم، بلکه در زمان مناسب پاسخ لازم را به رژیم صهیونیستی می دهیم.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه امروز تهران با بیان این که کار درخشان نیروهای مسلح ما دو سه شب قبل یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود، تاکید کردند: در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم و آنچه که منطقی، معقول و درست و نظر تصمیم‌گیران سیاسی و نظامی است در وقت خود انجام می‌گیرد و در آینده هم اگر لازم شود باز انجام خواهد گرفت.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

محورهای خطبه‌های رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران چه بود؟

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نماز جمعه این هفته تهران امروز (۱۳ مهرماه) درپی شهادت …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ