وعده صادق ۲ اعتبار رژیم صهیونیستی را لکه‌دار کرد

وعده صادق ۲ اعتبار رژیم صهیونیستی را لکه‌دار کردبه گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مطهرخو، امام جمعه شهرستان نایین در خطبه‌های نماز جمعه امروز، ۱۳ مهرماه اظهار کرد: عملیات طوفان‌ الاقصی، جبهه مقاومت و جبهه استکبار را وارد وضعیت مرگ و زندگی کرد و عملیات زمینی حماس و نیروهای مقاومت، حیثیت نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را بر باد داد.

وی افزود: این رژیم تلاش کرد تا با کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و جنگ با حماس، به زندگی برگردد؛ اما این کافی نبود. او به توانمندی‌های فناورانه خود، آمریکا و ناتو تکیه کرد و در لبنان با انفجار پیجرها و زخمی‌کردن چند هزار افسر حزب‌الله در یک روز تا به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله با ۸۵ تن بمب سنگرشکن در چند دقیقه، موج وحشت به راه انداخت.

امام جمعه نایین گفت: یک مسئول اسرائیلی در این خصوص گفت پیام این عملیات آن است که اسرائیل دیوانه شده و اسم عملیات را نیز نظم جدید گذاشتند تا بگویند با این دیوانگی فناورانه می‌خواهند کل وضعیت را تغییر دهد.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواست با جنون تکنولوژیک، فناوری پیشرفته‌اش را به رخ بکشد، روحیه سربازان غاصب خود را زنده کند و اراده مقاومت را بشکند که در چنین شرایطی با فرمان ولی امر مسلمانان جهان، ایران عملیات وعده صادق ۲ را مثل نیزه‌ای در چشم آنها فرو کرد تا سرمستی دشمن را نابود کند.

مطهرخو اضافه کرد: اما این ضربه، تمام راه حل نیست و نمی‌تواند آن را متوقف کند؛ چرا که مادی‌گرایان زمانی دست از وحشی‌گری برمی‌دارند که خطر قطع ارتباط با معشوق خود، یعنی دنیا را حس کنند و در معرض مرگ قرار گیرند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: اگر شما فکر می‌کنید برتر هستید و دیگران انسان نیستند، پس اگر راست می‌گویید، چرا با شنیدن صدای آژیر از ترس مرگ مثل موش به سمت سوراخ‌ها فرار می‌کنید؟ این خاصیت مادی‌گرایان است.

امام جمعه نایین تأکید کرد: شهادت‌طلبی و آمادگی درافتادن با دشمن وقتی از حالت فردی به خصلت جمعی برای جامعه‌ای تبدیل شود، ترمز اهل دنیا و مادی‌گرایان کشیده خواهد شد و در چنین شرایطی که رژیم صهیونیستی فکر می‌کرد در منطقه دست برتر را دارد و آبرویی برای خود دست و پا کرد، عملیات وعده صادق ۲ رقم خورد و اعتبار و آبروی این رژیم دوباره لکه‌دار شد‌.

وی ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب کارزار نماز جمعه را به راه انداخت و مردم را دعوت کرد تا با نمایش اقتدار چند میلیونی، رعب شهادت‌طلبانه را در دل دشمن و در برابر جنون فناورانه به حداکثر برساند تا معلوم شود کدام طرف دعوا زودتر کنار می‌کشد.

مطهرخو با بیان اینکه شیعه میراث‌دار امیرالمؤمنین(ع) است و از مردن و بمب‌های چندتنی سنگرشکن نمی‌هراسد، گفت: مولای ما کسی است که در آخر نامه خود به مالک اشتر فرمود: «ای مالک! برای خودم و تو از خدا یک آرزو دارم و آن شهادت است.»

وی افزود: شهادت پاداش کسانی است که در راه زنده‌ماندن و بارورشدن آرمان‌های الهی با تمام وجود، خود را برای خدا خرج می‌کنند و حیف است که چنین افرادی در بستر مرگ بمیرند و برای مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم با فضیلت و رهبر مدبر سیاسی، جناب سیدحسن نصرالله، تصور هر عاقبتی جز شهادت، نادرست بود.

امام جمعه نایین تصریح کرد: اینکه مسئول اصلی این شرارت‌ها و شهادت‌ها آمریکاست، هیچ شکی نیست و اگر شیطان بزرگ پای خود را از منطقه بیرون بگذارد، تمام مشکلات آن حل خواهد شد.

وی ادامه داد: مسئولان ما باید بیشتر از قبل بفهمند که آمریکا قابل اعتماد نیست و می‌خواهد جمهوری اسلامی اصلاً نباشد و انسانی جز خودشان وجود نداشته باشد.

مطهرخو اضافه کرد: آمریکا دشمنی خود را پیش از انقلاب با مردم ایران به راه انداخت که تاکنون نیز ادامه دارد و این دشمنی‌ها با مسائل هسته‌ای، موشکی و حقوق بشر حل نمی‌شود؛ ما آن‌ها را دولتی غیرقابل‌اعتماد، خودبرتربین، غیرمنطقی و عهدشکن می‌دانیم و هرگز در مقابل‌‌شان سر تعظیم فرود نمی‌آوریم.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: فلسفه وجود پلیس در هر کشوری، ایجاد نظم و امنیت در جامعه است و به فرموده امام صادق(ع)، سه چیز است که مردم به آن احتیاج دارند و آن سه چیز امنیت، عدالت و آسایش است.

امام جمعه نایین تأکید کرد: امنیت، عدالت و آسایش متعلق به تمام مردم است، همان‌طور که نیروی انتظامی به تمام مردم تعلق دارد و برخلاف دوران رژیم غیرمردمی و طاغوتی پیش از انقلاب که امنیت و آسایش برای طبقات ویژه و سرمایه‌داران بود و دیگران از آن حقی نداشتند، در نظام اسلامی این‌گونه نیست و امنیت برای عموم مردم است.

وی با بیان اینکه امنیت دو رو دارد، گفت: نخست این است که بی‌گناهان و آحاد مردم جامعه  در امنیت کامل باشند؛ اما خلافکاران، مفسدان و متجاوزان به حریم‌ امنیت عمومی باید بدانند که سرپنجه قوی عدالت به زودی گریبان آنها را می‌گیرد و نمی‌توانند راحت و بی‌دغدغه، هر کار خلافی که می‌خواهند، انجام دهند.

مطهرخو ادامه داد: اقتدار به این معناست که انسان‌ با بی‌گناهان، مهربان و گره‌گشا باشد و طرف حق بایستد؛ البته که قوه قضائیه باید نیروی انتظامی را تقویت کند و این مورد را از مسئولان قضایی شهرستان خواستیم و نباید گفته شود قانون نداریم یا دست ما بسته است. اگر قانون نیاز به اصلاح یا ایجاد دارد، باید آن را از نمایندگان مجلس بخواهند و از این نظر اهمیت دارد که نیروی انتظامی بتواند با دست باز با مفسدان، منکرات علنی در جامعه، مراکز فساد و مفسدان فضای مجازی برخورد و آرامش را از آن‌ها سلب کند‌.

وی در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی در شهرستان نایین دارای کارنامه قابل قبولی است و خوب عمل کرده و برنامه‌ریزی شده که با کمک تمام آحاد مردم با انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، این نظارت همگانی توسعه داده شود تا همه نسبت به جامعه خود مسئول باشیم و نیروی انتظامی نیز بتواند بهتر از پیش به این نظام و مردم عزیز خدمت کند.

فاطمه نصیری نایینی

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

خبرهای ضد و نقیض از مراسم تشییع و تدفین سید حسن نصرالله

به گزارش ایکنا، یک منبع نزدیک به مقاومت به بغداد الیوم گفت: طی تماس‌ها و …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ