ایثار و شجاعت شاکله اصلی نیروی انتظامی است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم:

حجت الاسلام «لقمانپور» در پیامی عنوان کرد: امنیت، زیرساخت توسعه و پیشرفت جامعه است که به سبب وجود نظم و روحیه ایثار و شجاعت و صبوری و صلابت در شاکله نیروی انتظامی، ایجاد می‌شود.

ایثار و شجاعت شاکله اصلی نیروی انتظامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در پیامی، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت؛ در بخش‌هایی از این پیام آمده است:

نیرو‌های انتظامی، حماسه سازان پیروز و سنگرداران همیشه بیداری هستند که تا پای جان، پای امنیت جامعه و اقتدار نظام اسلامی ایستاده و در این راه، جان خود را تقدیم آرمان‌های والای نظام کرده اند.

نام شهدای انتظامی به روشنی در آسمان شهدای استان قم می‌درخشد و امنیت جامعه ما مرهون جریان همین فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی در بدنه نیروی انتظامی قهار و قهرمان است.

دلاورمردانی که رد پای آرامش و اقتدارشان در هر کوی و برزنی مشهود است و مایه ناامنی و سرگردانی برای اخلالگران نظم و امنیت اجتماعی هستند؛ سینه در سینه و مشت در مشت، مقتدرانه در برابر آشوبگران، فتنه گران، متجاوزان و اهریمنان شب پرست می‌ایستند و بر سر آنان تیر و تبر فرود می‌آورند تا مایه آرامش و آسایش مردم و سرافرازی نظام اسلامی باشند.

وجود مقتدرانه نیروی انتظامی تضمین کننده عدالت، امنیت و رشد و پیشرفت جامعه ایمانی در همه عرصه هاست و بر اساس حدیث شریف نبوی، یکی از دو نعمت ناشناخته امنیت و صحت به شمار می‌رود.

دلیرمردان ولایتمدار و شجاع نیروی انتظامی شیرازه وجودشان، تبعیت از منویات و رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا، حرکت در مسیر ولایت و عزم و تلاش جدی برای گسترش نظم و امنیت و مبارزه با فساد و تباهی در جامعه با بهره گیری از آخرین فناوری های علمی روز است و در این راه همواره نرمی و صبوری در عین صلابت را سرلوحه کار خویش قرار می‌دهند.

در هفته نیروی انتظامی، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران این نیروی مقتدر و محبوب را گرامی می‌داریم و به ارواح طیبه شهدا درود می‌فرستیم.

انتهای پیام/


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

پيام تبريک فرمانده انتظامی زنجان به مناسبت هفته انتظامی

فرمانده انتظامی استان زنجان به مناسبت فرا رسيدن هفته انتظامی در پيامی اين هفته را …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ