لاریجانی: آمریکا فرمانده همه شرارت‌ها / منطقه در وضعیت پیچیده‌ای است


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مشاور رهبر انقلاب اسلامی جمعه شب (۱۳ مهر ۱۴۰۳) در گفت‌ وگویی با اشاره به تاکیدات حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تاریخی تهران، افزود: رهبر انقلاب فرمودند که همه باید کمربندهای خود را ببندند چون شرایط اکنون شرایط تعیین تکلیف است.

لاریجانی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند که باید تشخیص دهیم با چه کسی طرف هستیم؟، به‌نظر نمی‌رسد ما با رژیم صهیونیستی طرف باشیم، اتاق فرماندهی دشمن در منطقه دست آمریکا است.

وی افزود: منطقه با شرارت رژیم صهیونیستی طرف است که فرمانده آن آمریکا است و باید دقت کافی در کار داشته باشیم؛ منطقه در وضعیت پیچیده‌ای است که به سادگی قابل حل نیست.

لاریجانی تاکید کرد: رفتار آمریکا دوگانه است. خودش هزینه نمی‌دهد؛ تسلیحات می‌دهد اما نیروهایش تلفات نمی‌دهند. از طرفی آشوب را ایجاد می‌‎کند اما از طرفی نصیحتش به دیگران حفظ آرامش است.

وی همچنین با اشاره به بحران‌هایی که آمریکا از ابتدای انقلاب ایجاد کرده است از جمله ظهور صدام حسین، اظهار کرد: استراتژی جمهوری اسلامی ایران این است که هم خود دارای قدرت باشد و هم منطقه قوی داشته باشیم.

عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه شادی مردم منطقه پس از اجرای عملیات وعده صادق ۲ را حاکی از این دانست که مردم منطقه، قدرت ایران را قدرت خود می‌دانند.

ترجیح عقلای منطقه برقراری آتش بس است

لاریجانی گفت: جمهوری اسلامی ایران معتقد است این کار آمریکایی‌هاست که از دور معماری جنگ می‌کنند اما دست آنها رو شده است.

وی افزود: اگر راه دیپلماسی پیموده نشود تا مدتی درگیری‌ها ادامه پیدا خواهد کرد تا دشمن بفهمد از طریق زور ماجرا حل نمی‌شود.

آمریکا فرمانده شرارت‌ است

عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با تاکید بر اینکه آمریکا فرمانده همه شرارت‌های منطقه است، گفت: اتاق فرمانده‌ای شرارت‌ها در منطقه دست آمریکا است و رژیم صهیونیستی فقط خط شکن است و به همین دلیل باید توجه کرد که فرماندهی تمام شرارت‌هایی که رژیم صهیونیستی دنبال می‌کند در دست آمریکا است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

سنگ تمام مردم برای «مجاهد کبیر»/ پیام اقتدار از تهران به تل‌آویو

به گزارش خبرنگار ایرنا، وقتی که رهبر معظم انقلاب روز چهارشنبه در دیدار صدها نفر …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ