برپایی ایستگاه فرهنگی «راه نصرالله» در مصلی الغدیر خرم‌آباد + عکس

برپایی ایستگاه فرهنگی هنری «راه نصرالله» در مصلی الغدیر خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، مراسم بزرگداشت مجاهد فی سبیل‌الله و سید عزیز امت اسلامی، شهید سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان از جمله سردار شهید نیل‌فروشان با حضور مردم و مسئولانی استان امروز ۱۳ مهرماه در مصلای الغدیر خرم‌آباد برگزار شد.

در این مراسم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان لرستان نیز با برپایی ایستگاه فرهنگی هنری «راه نصرالله» برنامه‌های متنوعی با موضوع لبنان و مقاومت حزب‌الله برگزار کرد.

ایستگاه نقاشی، اجرای سرود، برگزاری مسابقه دل‌نوشته و مسابقات فرهنگی و هنری، اهدای کتاب‌‌هایی با موضوع قدس، ایثار و شهادت و … از جمله این برنامه‌ها بود که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

اهدای کتاب با محتوای ایثار و شهادت 

بیش از ۲۰۰ جلد کتاب با مضمون ایثار و شهادت صبح امروز ۱۳ مهرماه از سوی این اداره کل در مصلی الغدیر خرم‌آباد به نمازگزاران اهدا شد. این کتاب‌ها شامل زندگی‌نامه، خاطره، شعر با موضوع ایثار و شهادت، قدس و مقاومت و انقلاب اسلامی بود که بین شرکت‌کنندگان توزیع شد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره شهدا به آحاد مردم جامعه به‌ویژه نسل امروز و آینده همواره از مهم‌ترین اهداف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بوده و در این راستا تمام سعی خود را به کار بسته است. 

همچنین مردم متدین و غیور خرم‌آباد ضمن حضور در مراسم بزرگداشت شهید مقاومت، سیدحسن نصرالله در طوماری که به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ایستگاه فرهنگی هنری «راه نصرالله» تهیه شده بود، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و لبنان اعلام کردند.

یادآور می‌شود، شرکت‌کنندگان و نمازگزاران خرم‌آبادی در این مراسم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آمادگی خود را برای گرفتن انتقام خون شهیدان مقاومت اعلام و از جنایات صهیونیستی ابراز انزجار کردند.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

فراز شنیدنی «حمدی زامل» از سوره اسراء

… وَنُخْرِجُ لَهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ كِتَابًا يَلْقَاهُ مَنْشُورًا ﴿۱۳﴾و روز قيامت براى او نامه‌اى كه …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ