استاندار اصفهان: فراجا در بزنگاه‌ها حضور هوشمندانه و با صلابت داشته است


به گزارش ایرنا پیام سیدرضا مرتضوی که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، حاکیست: نقش آفرینی فراجا در مقابله با بزه های اجتماعی، قاچاق کالا و مواد مخدر، صیانت از حریم مرزهای کشور، پاسداری از ارزش های اخلاقی و فرهنگی و برخورد قاطع با اشرار، قانون شکنان و تهدید کنندگان نظم و امنیت مثال زدنی است.

در ادامه این پیام آمده است: بدون تردید امنیت و آسایش با ارزش ترین نعمت الهی و رکن اساسی پیشرفت و آبادانی در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است.

مرتضوی افزود: صیانت از آرامش و امنیت کشور و مردم، مسوولیتی بزرگ و رسالتی خطیر است که خادمان سرافراز مردم در فراجا مفتخر به مجاهدت و تحقق مستمر آن در همه اوقات و شرایط هستند.

در بخش دیگری از پیام استاندار اصفهان آمده است: نیروی انتظامی، مجموعه ای خدوم، منسجم، متدین، متعهد و مکتبی است که به عنوان مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حافظ امنیت و خدمتگزار شایسته مردم است.

استاندار اصفهان در بخش پایانی پیام خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان، کارکنان و سربازان جان برکف فراجا در رده های مختلف و به خانوادهای صبور و سرافراز ایشان تبریک و تهنیت گفت و از خدمات ومجاهدت هایشان قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، ۱۳ تا ۱۹ مهر هر سال به عنوان «هفته نیروی انتظامی» نامگذاری شده است.

حدود ۴۰ کلانتری در محدوده شهرستان اصفهان قرار دارد و استان اصفهان از نظر وسعت، جغرافیا، نوع و میزان جرم به ۲۱۲ بلوک انتظامی تقسیم شده است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

امام جمعه کاشان: عملیات وعده صادق ۲ اعجاز بود

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ