ترور، سنت دیرینه رژیم صیهونیستی است


حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: افراد شناخته شده و مهمی همانند سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه، حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان هسته ای کشور ایران برای اسراییل بسیار مهم بودند و این رژیم منحوس از سر ضعف و ناتوانی آن‌ها را به شکل ناجوانمردانه به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه ضعف اسراییل آنجایی است که نمی تواند با ملت و دولت روبه رو شود و جنگ برابری را آغاز کند، افزود: این رژیم منحوس مجبور است که به صورت پنهانی و ناجوانمردانه دست به کشتار افراد مهم بزند و به طور کلی به دنبال از بین بردن و نابود کردن کشورهای اسلامی و مراکز غیرنظامی است.

حجت الاسلام شعبانی ادامه داد: اگر عملیات وعده صادق ۲، از سوی ایران شکل نمی گرفت، اسراییل به کشتارهای بیشتر خود در منطقه ادامه می داد، اما وعده صادق دست اسراییل و خیال آنها را به تجاوز بیشتر در منطقه کوتاه کرد و به این نتیجه رسید که اگر دست از پا خطا کند، احتمال دارد که زیر حجم آتش نظامی کشورها قرار گیرد.

این مسوول خاطرنشان کرد: گرچه بسیاری از تحلیلگران در خصوص زمان، میزان و کیفیت این عملیات بحث و گفت و گوهایی دارند، اما همه به خوبی می‌دانند که ایران نمی خواهد مراکز غیرنظامی این کشور از جمله مدارس، بیمارستان ها و مراکز تجاری و بازار را مورد حمله قرار دهد.

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه طرف مورد جنگ ما نظامیان جنایتکار رژیم صهیونیستی هستند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌ها این است که پاسخ نظامیان صهیونیست داده شود و از رفتار غلط و شیطنت آمیزی که اسراییل در مقابل مردم فلسطین و غره و لبنان انجام می‌دهند، دوری شود.

مسوول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان قزوین یادآور شد: مطمین هستیم که با پایداری جبهه مقاومت این رفتار غیرانسانی اسراییل را تغییر می دهیم و این رژیم منحوس را از پای در می آوریم.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

گزارش عملکرد ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ هدفمندی یارانه منتشر شد

به گزارش ایرنا از دیوان محاسبات کشور، گزارش این نهاد نظارتی در ارتباط با بررسی …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ