اجرای پروژه‌های توسعه‌ای شبکه فاضلاب بوشهر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال


ابوالحسن عالی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در راستای بهبود عملکرد و افزایش بهره وری ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب شهر بوشهر، چهار دستگاه تابلو برق جدید تهیه و نصب شد.

وی افزود: این پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال اجرا شده و نقش مهمی در افزایش بهره‌وری این ایستگاه‌ها خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به شرایط خاص ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب و تأثیر فرسودگی سریع تجهیزات بر عملکرد این سیستم‌ها، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و فرسودگی سریع تأسیسات، به روزرسانی و بهسازی این تجهیزات امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است .

بیشتر بخوانید

۱۶ طرح فاضلاب در استان بوشهر در دست اجرا است

ورود فاضلاب به دریا معضل اساسی سواحل استان بوشهر است

یکهزار و ۹۰۰ میلیارد ریال بدهی شرکت آب و فاضلاب بوشهر پرداخت شد

عالی ادامه داد: این اقدامات نه تنها عمر مفید تجهیزات را افزایش می‌دهد، بلکه از بروز اختلالات در سیستم فاضلاب شهری جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همچنین به دیگر پروژه‌های در حال اجرای این شرکت اشاره و گفت: پروژه‌های احداث شبکه فاضلاب در بنادر گناوه و دیلم در حال حاضر در مراحل پایانی خود قرار دارند و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

عالی با اشاره به پروژه فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر گفت: این پروژه که از سال گذشته آغاز شده، با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است و انتظار می‌رود در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: این پروژه‌ها علاوه بر کاهش آلودگی‌های محیطی، گامی مهم برای ارتقای سطح بهداشت عمومی بهداشتی است از این رو انتظار می‌رود تمامی اعتبارات موردنیاز آن تامین شود.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

نخستین پرواز شرکت جدید هواپیمایی در فرودگاه بوشهر به زمین نشست

“عباس اسماعیلی” روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ