حمیدرضا نصیری دوشنبه عازم مالزی می‌شود

فعلا منتشر نشود /// حمیدرضا نصیری دوشنبه عازم مالزی می‌شود

به گزارش ایکنا، شصت‌وچهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور مالزی از شامگاه امروز 14 مهرماه در دو رشته حفظ و قرائت قرآن کریم آغاز می‌شود و تا 21 مهر که زمان برگزاری مراسم اختتامیه است، ادامه دارد. 

حمیدرضا نصیری، نماینده کشورمان در رشته قرائت تحقیق این مسابقات دوشنبه 16 مهرماه ابتدا عازم امارات و از آنجا راهی مالزی خواهد شد تا به رقابت با قاریان سایر کشورها بپردازد.

ابتدا برنامه‌ریزی شده بود تا نماینده کشورمان چهارشنبه 11 مهرماه عازم کشور مالزی شود، اما با توجه به مسائل سیاسی پیش آمده در منطقه و ممنوعیت پروازها در برخی کشورها امکان اعزام وی در روزهای 11 و 13 مهرماه فراهم نشد تا در نهایت دوشنبه 16 مهر به عنوان زمان قطعی حضور حمیدرضا نصیری در مالزی اعلام شود. 

حمیدرضا نصیری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اعلام اینکه از آمادگی لازم برای حضور در این مسابقات برخوردار هستم، گفت: امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای جمهوری اسلامی ایران باشم.

وی با اشاره به اینکه شرایط ویژه به وجود آمده در منطقه باعث شد، اعزام من دو بار به تعویق بیفتد، در مورد تأثیر این تعویق‌ها بر حفظ آمادگی خود گفت: بعید می‌دانم تأثیر چندانی بر روی آمادگی من داشته باشد. البته شرایط منطقه بر امکان سفر استادراهنما تأثیر گذاشت و لذا تنها عازم این رویداد می‌شوم. 

نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی بیان کرد: طی روزهای گذشته مشاوره‌هایی از نمایندگان کشورمان در ادوار گذشته این مسابقات دریافت کردم و آیین‌نامه مسابقات را هم به خوبی مطالعه کرده‌ام و امیدوارم بتوانم موفق ظاهر شوم. 

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

افزایش همکاری «هندو ـ صهیونیسم» علیه مقاومت در کشمیر و فلسطین

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه صوت پاکستان، کارشناسان و تحلیلگران سیاسی بر همکاری رو …