فینالیست‌های والیبال پیشکسوتان کشور مشخص شدند/ناکامی میزبان در نیمه‌نهایی


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: رقابت های والیبال پیشکسوتان کشور با حضور هشت تیم در ارومیه برگزار شد که پس از انجام دیدارهای مقدماتی و نیمه نهایی، تیم های توابع تهران و گلستان به ترتیب با پیروزی مقابل کهگیلویه و بویراحمد و آذربایجان غربی به دیدار نهایی راه یافتند.

سجاد بیرامی افزود: در نخستین دیدار نیمه‌نهایی توابع تهران و کهگیلویه و بویراحمد به مصاف یکدیگر رفتند که تیم توابع تهران در یک دیدار تماشایی و با نتیجه ۲ بر صفر با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ مقابل حریفش به برتری رسید و به‌عنوان اولین تیم راهی فینال شد.

وی اضافه کرد: تیم گلستان نیز در دیدار دیگر نیمه نهایی مقابل تیم میزبان مسابقات، آذربایجان غربی قرار گرفت که توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست یابد.

وی اظهار کرد: گلستانی ها در این دیدار ست های اول و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۰ پیروز میدان شدند و تیم آذربایجان غربی نیز در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: دیدارهای رده بندی نهایی این مسابقات، امروز /چهارشنبه/ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال پیشکسوتان کشور با حضور هشت تیم شامل آذربایجان غربی، گلستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، قم، توابع تهران، کرمانشاه و گیلان در ارومیه در حال برگزاری است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

تردد زوار اربعین از مرز تمرچین طی سه سال از ۳۰۰ هزار نفر فراتر رفته است

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی روز پنجشنبه در همایش تجلیل از مواکب و خادمان اربعین …