استاندار: آذربایجان‌غربی به قطب مهم تولید تریلر در کشور تبدیل می‌شود


به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در حاشیه بازدید یکشنبه های حمایت از تولید در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در کمتر از یک سال گذشته، با اقدامات انجام گرفته و جلسات مکرر مرکز خدمات، یکی از سرمایه گذاران بومی استان، سرمایه گذاری هشت هزار میلیارد ریالی را در بخش تولید سه هزار و ۵۰۰ تریلر و همین طور رینگ کامیون با ظرفیت ۲۵۰ هزار رینگ در سال اجرایی می کند.

وی با اشاره به سیاست کلان تکمیل زنجیره های ارزش در تولید آذربایجان غربی اضافه کرد: با توجه به اینکه این استان و شهرستان ارومیه یکی از قطب های تولید تریلر است، این پروژه نیز در همین راستا مصوب شد و حدود ۱۰ هکتار در فاز اول و ۱۰ هکتار در فاز دوم زمین واگذار شد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در کمتر از ۱۰ ماه، ۵۰ هزار مترمربع زیربنا در قالب سوله های تولید انواع تریلر و بونکر در قالب این پروژه در دست ساخت است، اظهار کرد: ۵۰ درصد پروژه به اتمام رسیده و تا پایان سال به بهره برداری و افتتاح خواهد رسید.

معتمدیان با اشاره به اهمیت تکمیل زنجیره ارزش تولید و ایجاد اشتغال ادامه داد: این پروژه برای ۶۰۰ نفر به طور مستقیم و یک هزار و ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، این هفته صدو سی و سومین هفته یکشنبه های حمایت از تولید است که در حدود ۲ سال و هشت ماه گذشته برگزار شده است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

نماینده مجلس: تصور پیروزی صهیونیست‌ها بر جبهه مقاومت بیهوده و غیرممکن است

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ