برپایی 80 غرفه طرح اسوه استانی در اجلاسیه شهدای شاهرود

محمد مهدی اسماعیلی فرمانده سپاه شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد مهدی اسماعیلی، فرمانده سپاه شاهرود، عصر امروز، 24 مهر در اجلاسیه شهدا شاهرود بابیان اینکه ۸۰ غرفه طرح اسوه استانی در اجلاسیه شهدا شاهرود بر پا شده است، یادآور شد: این غرفه‌ها برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت سه روز دایر خواهد بود و این غرفه‌ها از گلزار شهدا تا مصلی پیامبر اکرم (ص) آماده میزبانی از علاقه‌مندان است.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه هدف از برگزاری اجلاسیه شهدا و برپایی غرفه‌های مرتبط پاسخ دهی به شبهات نسل جدید است، متذکر شد: جوانان و نوجوانان امروز آن دوران دفاع مقدس را درک نکرده و این مراسم‌ها باب آشنایی آن‌ها با ایثارگری و دلاوری هم سن‌های خودشان است.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز نبرد با دشمن جنگ فضای مجازی و رسانه است، افزود: رزمندگان اثرگذار امروز باید در جهاد فرهنگی و اجتماعی بکوشند تا ذهن جوانان را نسبت به ترفندهای دشمن در فضای مجازی آگاه کنند.

به گفته وی، باید از ارزش‌های دفاع مقدس، انقلاب و نظام پاسداری کنیم که یکی از وظایف رزمندگان حضور پر جهاد تبیین و مقابله با شبهات و تهدیدات نرم دشمن است.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

امروزه برنامه‌های تلویزیونی فرزندان را تربیت می‌کند

حجت‌الاسلام تراشیون گفت: در جامعه امروز خانواده‌ها فرزند خود را تربیت نمی‌کنند و بعد از …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ