معاون فراجا: مشارکت مردم عامل اصلی تامین امنیت پایدار است 


به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار «حمیدرضا اشراق» روز چهارشنبه در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی مراغه‌ افزود: تلاش پلیس برای تامین امنیت و آرامش در کشور شبانه‌روزی است و بر همین اساس عوامل انتظامی برای موفقیت در ماموریت‌های خود نیازمند همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی با اشاره به گستردگی خدمات پلیس نیز اظهار کرد: با وجود گسترده بودن خدمات پلیس، کارکنان فراجا برای خدمت‌رسانی دقیق و منظم به شهروندان در تلاش هستند.

به گفته معاون هماهنگ‌کننده فراجای کشور، تامین خانه‌های سازمانی برای رفاه و آسایش کارکنان فراجا از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی است.

سرتیپ اشراق در خصوص جایگاه فرماندهی انتظامی مراغه در منطقه نیز بیان کرد: در صورت تامین زمین مورد نیاز، اردوگاه آموزشی در مراغه برای جنوب استان ایجاد می‌شود.

مراغه نیازمند مقرهای جدید انتظامی است

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: این شهرستان با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت نیازمند توسعه مقرهای انتظامی، تجهیزات و زیرساخت‌های انتظامی است.

«سیدفرید موسوی» افزود: شهرستان به دلیل وسعت و پراکندگی روستاهایش به شدت نیازمند تامین تجهیزات خودرویی است.

وی این را هم بیان کرد: مراغه آمادگی واگذاری زمین برای ساخت خانه‌های سازمانی جهت اسکان پرسنل نیروی انتظامی را نیز دارد.

فرمانده انتظامی مراغه نیز در این جلسه با تشریح عملکرد این فرماندهی، گفت: این فرماندهی در مراغه برای تامین امنیت و آرامش مردم ۳۶ شهید و ۳۰ جانباز تقدیم کرده است.

سرهنگ توحید فارسی افزود: روزانه به طور متوسط ۲۱۰ نفر با پلیس ۱۱۰ تماس می‌گیرند و از خدمات فوریت‌های پلیسی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه کشفیات انواع موادمخدر در شهرستان ۱۲۹ درصد افزایش یافته، اضافه کرد: کشف کالای قاچاق نیز در این شهرستان ۶۵ درصد افزایش یافته است.

«مرتضی مینویی» فرماندار شهرستان ویژه مراغه‌ نیز در این جلسه فراجا را بازوان اجرایی و حافظان امنیت و آرامش خواند و تامین تجهیزات فنی و خودرویی فراجا در مراغه را خواستار شد.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی پس از پایان این جلسه به خبرنگار ایرنا گفت «معاون فراجای کشور دستورهای موثری برای ارتقای کیفی و کمی خدمات پلیس در این شهرستان‌ها صادر کرد».


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

فروش ۷۰ میلیارد ریالی نمایشگاه صنایع دستی تبریز

احمد حمزه زاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید در …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ