وحدت امت و امامت در نمازجمعه با حضور رهبر معظم انقلاب

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «غلامحسین مهدوی‌نژاد» امام جمعه موقت سمنان،در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) اظهار داشت: دشمنان با بهانه‌های سیاسی و تبلیغاتی می‌خواهند جلوی مقاومت را بگیرند، زیرا اکنون کار صهیونیست‌ها به دیوانگی کشیده و وحشی‌گری‌های آنها در نسل‌کشی نشانه همین است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تاکید اسلام بر صبر در زمان جنگ ها بود و صبر باعث ظفر می‌شود، ادامه داد: امروز از این صبر به مقاومت تعبیر می‌شود، هر کجای تاریخ مقاومت بوده، مسلمانان پیروز شدند و سازش باعث شکست شد.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد با اشاره به اینکه صهیونیسم دهه ها قبل با زور و جنایت و همراهی ابرقدرت‌ها فلسطین را اشغال کرد و آغازکننده جنگ بود، گفت: یهودیان را از تمام جهان به آنجا کشاندند و غده سرطانی صهیونیسم را شکل دادند.

وی تاکید کرد: در اثر مقاومت حماس و حزب الله در کشورهای مختلف، امروز کار به جایی رسیده که صهیونیست‌ها خودشان را بین مردم و هستی مخیر می‌بینند. اگر کشورهای مسلمان منطقه و جبهه‌های مقاومت با یک رهبری واحد ایستادگی می‌کردند، نطفه اسراییل غاصب شکل نمی‌گرفت.

امام جمعه موقت سمنان گفت: مقاومت مردم فلسطین و لبنان در جبهه‌های مختلف، کار بزرگی رقم زده و اسرائیل مدعی در ابعاد اقتصادی و نظامی را به بن‌بست رسانده و نتانیاهو در سازمان ملل اذعان کرد که توان ادامه کار ندارد.

وی اضافه کرد: امروز حماس است که برای آتش‌بش شرط می‌گذارد، پس از طوفان‌الاقصی اسرائیل غاصب سه هدف داشت شامل آزادی اسرا، نابودی حماس و اشغال کامل غزه، و یکسال دست به جنایت زد، اما به هیچکدام از اهدافش نرسید.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه اسراییلی‌ها از سرزمین‌های اشغالی در حال مهاجرت معکوس به اسرائیل هستند که ثمره مقاومت‌ است، خاطرنشان کرد: نتانیاهو اعتراف کرد که حزب الله شهرک‌های شمالی منطقه را به شهر ارواح تبدیل کرده است.

وی بر تقویت توان بازدارندگی تاکید کرد و یادآور شد: تاریخ ثابت کرده است که دشمن با کوتاه‌آمدن ما، دست‌بردار نمی‌شود پس باید قدرت بازدارندگی داشته باشیم و وقتی موشک داریم، دشمن ترس دارد.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد گفت: کار مقاومت در جبهه‌های مختلف اقتصاد صهیونیست‌ها را به لرزه درآورده و ایران پشتوانه جبهه مقاومت است.

وی با اشاره به حضور و همت مردم در مساله تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران که جلوی خیلی از فتنه‌ها را گرفت، افزود: حضور پرشور مردم در نمازجمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب بسیاری از افکار را خنثی کرد و نیت مزدوران را از بین برد.

وی بیان کرد: نماز جمعه باشکوه با حضور رهبر معظم انقلاب وحدت امت و امام را به رخ جهانیان کشید و حاضر در صحنه بودن مردم را نشان داد.

 وی گفت: یاد شهدا زنده است و دشمن با شهیدکشی نمی‌تواند جلوی پیشرفت آرمان‌های انقلاب را بگیرد، تاکید کرد: فریاد حمایت از مظلوم با فعالیت جبهه مقاومت در تمام جهان بلندشده و در پایتخت بسیاری از کشورها شنیده می‌شود و این بیداری به جبهه‌های مقاومت محدود نیست.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد افزود: با بیداری همه مردم جهان جایی برای ظلم نمی ماند و زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) فرهم می‌شود. جبهه مقاومت جنگ‌طلب نیست، ایران نیز در دفاع مقدس مدافع بود و جنگ را عراق با حمایت ابرقدرت‌ها آغاز کرده بود.

وی ادامه داد: در اسلام بحث دفاع مطرح است و برخی نباید مطرح‌کننده برخی مباحث حاشیه‌ای در این زمینه باشند. جنگ را ۷۰ سال پیش صهیونیست‌ها آغاز کردند و فلسطینی‌ها آغازکننده جنگ نبودند و تعبیر خود صهیونیست‌ها این است که با جنگ و زور وارد شده است، در حالی که فلسطینیان در حال دفاع از سرزمین خود هستند و عده‌ای دانسته یا ندانسته آب به آسیاب دشمن نریزند.

انتهای پیام/


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

شهید یوسفی در کنار رزم، توجه جدی به خانواده داشت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

محمد مسعود اسماعیلی هم‌رزم شهید احمد یوسفی (همسر راوی کتاب «پاییز آمد»)، در گفت‌وگو با …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ