مسابقات ملی شنای آب‌های آزاد در کیش قهرمانان خود را شناخت+ اسامی


بهرام سعادت روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در این تورنمنت ۷۰ ورزشکار در ۱۱ رده سنی از ۱۳ استان کشور حضور داشتند، اظهار کرد: ورزشکاران در این دوره از مسابقات در ۱۱ رده سنی و در قالب ۲۰ تیم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه تیم پروشات تهران با ۱۶۶ امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد، افزود: تیم دوم تهران با ۱۲۲ امتیاز در سکوی دو ایستاد و تیم اصفهان با ۶۴ امتیاز سوم شد.

سرپرست کمیته شنا در آب‌های آزاد کشور ادامه داد: تیم‌های جزیره کیش با ۶۰ امتیاز و تیم سوم تهران نیز با ۵۸ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های چهارمی و پنجمی ایستادند.

وی با بیان اینکه در رده سنی ۲۵ تا ۲۹ سال «علی ماله میر چگینی» از استان البرز اول شد، اضافه کرد: در این آیتم «محمد آیدین بیات» از پروشات تهران دوم و «محمد رضا گروسی» نیز از تیم دوم تهران سوم شد.

سعادت بیان کرد: در رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال «محمدعلی طهرانی» از پروشتات تهران، «محمد مرادی» از هرمزگان و «فرشید فخار» از بوشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی با اعلام اینکه در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال «علی زاهدی» از پروشات تهران اول و «ساسان خردمند» از اصفهان دوم شد، افزود: «میثم رنجبر» از همدان نیز در این آیتم در جایگاه سوم ایستاد.

سرپرست کمیته شنا در آب‌های آزاد کشور در رابطه با نتایج مسابقات شنای آب‌های آزاد رده سنی ۴۰ تا ۴۴ اظهار کرد: «حسین زهتاب مینویی» از پروشات تهران، «سید رضا طباطبایی» از تیم دوم تهران و «حسین تاجفرد» از استان مرکزی در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

وی همچنین با اعلام اینکه «فرشید صادقی» از پروشات تهران در رده سنی ۴۹ تا ۴۵ سال مقام نخست را کسب کرد، گفت: «وحید حسن بیگی» از تیم دوم تهران و «آرش عدالت» از تیم سوم تهران به ترتیب مدال نقره و برنز را کسب کردند.

سعادت با بیان اینکه «علیرضا فروغی ابری» ورزشکار کیشوند در رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال توانست مدال طلا را به خود اختصاص دهد، ادامه داد: در این بخش نیز «سید سعید حسینی» از پروشات تهران دوم و «سید بهداد مهاجرانی» از اصفهان سوم شد.

وی اضافه کرد: در رده سنی ۵۵ تا ۵۹ سال «محمد جوادمهمان نواز» از خراسان رضوی، «حمداله محمدی» از کیش و «فرید بلورچی فرد» از تیم سوم تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

اما رده سنی ۶۰ تا ۶۴ مقام سومی نداشت و «ناصرگل باز» از کیش و «هاشم پروهان» از کردستان با اتمام مسافت تعیین شده به ترتیب اول و دوم شدند.

وی در رابطه با نتایج این تورنمنت در رده سنی ۶۵ تا ۶۹ سال گفت: «حسن رحمانی» از پروشات تهران مدال طلا، «رکن الدین اسدی» از کیش مدال نقره و «ولی جعفریان» از استان لرستان با اتمام مسافت تعیین شده مدال برنز را کسب کرد.

سرپرست کمیته شنا در آب‌های آزاد کشور با اشاره به رقابت جالب و هیجان انگیز در رده سنی ۷۰ تا ۷۴ سال، گفت: «مسعود سهرابی» از اصفهان در این رقابت نفس گیر اول و «محسن متقی» از پروشات تهران و «محمود ادیب نیا» از تیم دوم تهران مدال نقره و برنز را کسب کردند.

به گفته سعادت در رده سنی بالای ۷۵ سال نیز «صفرعطایی پور» از پروشات تهران، «سید محمدمهدی وکیل زاده» از اصفهان و «علی عدالت» از تیم دوم تهران به ترتیب مدال طلا تا برنز را کسب کردند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

شرکت رئیس‌جمهور در مراسم ترحیم رزمنده‌ دوران دفاع مقدس در شهرستان بهارستان

به گزارش ایرنا،  حسن قشقاوی، منتخب مردم شهرستانهای بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ