فیلم/ تولید داخلی درشهرک صنعتی شمس آباد شهرری

به گزارش ایرنا ، مدیرکارخانه میز و صندلی پلیمری که موجب اشتعالزایی دهها نفر بصورت مستقیم شده گفت: صنعت میز و صندلی پلیمری از قطع بی رویه درختان جلوگیری کرده و با استفاده از فرآیندی نوین پلیمر را بازیافت و به چرخه ی تولید باز می گرداند.

حسین رضایی روز جمعه در شهرک صنعتی شمس آباد حسن آباد فشافویه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: علاقه به تولید و اشتغال زایی عامل مهمی برای راه اندازی این گروه صنعتی در سال ۱۳۹۵ بوده که شامل ۵ واحد تولیدی بازیافت، تزریق پلاستیک، قالب سازی، طراحی، رنگ کاری و آبکاری صنایع پلیمری بخش های مختلف این مجتمع صنعتی را تشکیل می دهد.

فیلم/ تولید داخلی درشهرک صنعتی شمس آباد شه 
 رر ی

وی در ادامه افزود: مساحت این مجتمع صنعتی حدود ۱۳ هزار مترمربع است و ۹هزار متر سالن مجتمع را تشکیل می دهد که ۸۵نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

وی در پایان با اشاره به فرآیند بازیافت پلیمر افزود: قطعات پلیمری که وارد محیط زیست می شود تا حدود ۳۰۰ سال قابل تجزیه نیستند، این صنعت برای تولید میز و صندلی با هدف جلوگیری از قطع درختان و با فرآیندی نوین پلیمر را بازیافت می کند و به پلیمری نو تبدیل می سازد و به چرخه ی تولید باز می گرداند.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.‌


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

شرکت رئیس‌جمهور در مراسم ترحیم رزمنده‌ دوران دفاع مقدس در شهرستان بهارستان

به گزارش ایرنا،  حسن قشقاوی، منتخب مردم شهرستانهای بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ