فعالان قرآنی عقیدتی سیاسی ارتش تجلیل شدند + عکس

فعالان قرآنی عقیدتی سیاسی ارتش تجلیل شدند + عکس

به گزارش ایکنا، به مناسبت صدور دستور تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس نهاد عقیدتی _ سیاسی در ارتش، محفل انس با قرآن کریم در فرماندهی آماد و پشتیبانی نداجا در سیرجان استان کرمان برگزار شد.

این محفل با حضور ناخدایکم دهقان نیری، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی راهبردی، ناخدادوم محبوبی، فرماندهی پایگاه پشتیبانی ناوگان جنوب این نیرو و جمعی از فرماندهان، مسئولان، کارکنان پایور و وظیفه این مجموعه برگزار شد.

در این مراسم که روز گذشته ۲۶ مهرماه برگزار شد، نجف‌آبادی از قاریان جوان و ممتاز استان کرمان به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداخت و در ادامه حجت‌الاسلام امیری، در سخنانی به تبیین نقش عقیدتی _ سیاسی در نیرو‌های مسلح پرداخت.

امیری بیان کرد: با تأسیس سازمان عقیدتی _ سیاسی ارتش و حضور روحانیون در ارتش اقدامات خوبی در جهت معنوی‌سازی این نیرو انجام شد، روحانیون و کارکنان عقیدتی _ سیاسی پابه‌پای سایر کارکنان ارتش هم در جبهه شهید دادند و هم در مأموریت‌های سخت و طاقت‌فرسا حضور دارند.

وی افزود: طیبه بودن ارتش آن هم در کلام فرماندهی کل قوا و انجام گسترده فعالیت‌های قرآنی و تربیت تعداد زیادی حافظ قرآن در سطح ارتش، از دستاورد‌های مهم سازمان عقیدتی _ سیاسی است.

بر اساس این گزارش در ادامه این مراسم از فرماندهان و کارکنان فعال در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی تجلیل شد.

 

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

شهید سنوار تصویرسازی‌های دروغین رژیم صهیونیستی از خود را رسوا کرد

به گزارش ایکنا،  به نقل از سپاه نیوز،  متن این پیام به شرح زیر است: …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ