شهید سنوار نقشی جاودان از مقاومت را به تصویر کشید

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس را تسلیت گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است:

«وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ

 

شهادت مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر، شهید یحیی السنوار، نقشی ماندگار و جاودان از دهه‌ها مقاومت تا پای جان و تسلیم نشدن در برابر رژیم صهیونیستی، مقابل چشمان آزادی‌خواهان و حق‌طلبان به تصویر کشید.

 

قاب‌های به‌جامانده از آخرین لحظات مبارزه سنوار، روحی تازه به تن زخمدار آوارگان فلسطینی می‌بخشد تا از جوشش خون‌های به‌ناحق ریخته شده مردم مظلوم غزه و لبنان، راه آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل جنایتکار هموارتر از هر زمانی شود.

 

اینجانب شهادت این مجاهد غیرتمند را که سال‌های عمر خویش را در مبارزه، اسارت و مجاهدت گذراند، به مردم مقاوم فلسطین و لبنان و آحاد آزادگان جهان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن شهید قهرمان و نصرت و پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت را خواستارم.»

 

گفتنی است «یحیی سنوار»، مرداد سال جاری و بعد از شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس شهید دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس، به عنوان جایگزین وی، پرچم این گروه مقاومت را به دست گرفته بود که روز گذشته در مبارزه با صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

تمجید جنبش نُجَباء از شجاعت یحیی السنوار در میدان نبرد

به گزارش ایکنا؛ به نقل از وب‌سایت مقاومت اسلامی نجباء؛ در بیانیه جنبش نجباء عراق …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ