۲ هزار تن قیر رایگان برای شهرداری بجنورد اختصاص یافت


سید محمدعلی کشمیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: سهمیه قیر رایگان این شهر امسال ۲ هزار و ۷۰۰ تن بود که ۷۰۰ تن جذب شد و با پی گیری‌های لازم با مجوز ۲ هزار تن دیگر موافقت شد.

وی افزود: هزینه هر تن قیر ۱۰۰ میلیون ریال است و ارزش سهمیه جدید قیر اختصاص یافته به شهر بجنورد ۳۰۰ میلیارد ریال خواهد بود.

شهردار بجنورد اضافه کرد: سهمیه جدید تا پایان امسال جذب می شود و برای آسفالت ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان های شهر استفاده خواهد شد.

افزون بر چهار میلیون مترمربع از معابر نیازمند آسفالت

وی ادامه داد: با توجه به تراکم و جمعیت این شهر چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر این شهر نیازمند آسفالت است.

کشمیری تاکید کرد: امسال عملیات عمران و آسفالت معابر به ۴۰۰ هزار مترمربع رسید و در صورت شرایط مساعد تلاش خواهد شد با انعقاد قرارداد ۲۸۰ میلیارد ریال به ۴۵۰ هزار مترمربع ارتقا یابد.

وی بیان کرد: ۲۰۰ هزارمترمربع در سال ۱۴۰۱، ۲۲۰ هزارمترمربع سال در ۱۴۰۲ از معابر این شهر آسفالت شد و امسال این سطح به ۴۰۰ هزار مترمربع ارتقا می یابد و بخش عمده ای از گستره این خدمات در محلات کم برخوردار توزیع می شود.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: تلاش شده با توزیع عادلانه خدمات، محلات را براساس نیازها اولویت بندی کرده و سطح خوبی از خدمات متوجه محلات کم برخوردار شهری شود.

وی اضافه کرد: آسفالت ۳۰ محله بجنورد شامل بافت فرسوده، محلات کم برخوردار در این مدت به اتمام رسیده است و سایر مناطق تا قبل از فرارسیدن فصل سرما انجام خواهد شد و امید می رود بتوانیم خدمات خوبی به شهروندان ارائه دهیم.

کشمیری افزود: آسفالت انجام شده این شهر امسال نسبت به سال گذشته صد در صد افزایش یافته است.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

۳۱ دانش آموز سملقان خراسان شمالی براثر استنشاق گاز «مرکاپتان» مسموم شدند

بجنورد- ایرنا- فرماندار شهرستان سملقان در خراسان شمالی گفت: ۳۱ دانش آموز یک مدرسه در …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ